- Set up a monthly budget target for ongoing facility purchase
- Collaborate closely with warehouse team frequently to validate demand for new facilities and ensure that warehouse meets budget target
- Design a launching plan for a new warehouse that fits business demand
- Work with Procurement team to conduct thorough assessments for the best vendors for new warehouse and facilities
- Optimize cost spent in purchasing new facilities and infrastructure
- Monitor warehouse capacity overtime to prepare for the next expansion
- Bachelor’s degree or above, preferably in business, supply chain, procurement, admin
- Ability to travel across the country to set up new warehouses and facilities
- Good communication and stakeholder management skills, good at team work
- Have great attention to details, well-organized
- Being fluent in English and having an international mindset is a plus
- Good critical thinking and problem-solving skills
- Experienced in MS Office (Excel, Power Point, Word) to daily job
- Can be a quick learner with the ability to handle multiple tasks simultaneously, maintain focus, and adapt to a variety of challenges
- Passion for quality and continuous improvement
Tiền thân là Công ty in Ngai Mee được thành lập vào năm 1955, Tập đoàn Ngai Mee đã phát triển thành một trong những nhà sản xuất hàng đầu của khu vực về bao bì nhựa phức hợp được dùng để đóng gói thực phẩm và các loại hàng hóa khác như mỹ phẩm, giấy vệ sinh, dược phẩm và các sản phẩm phòng bệnh… Hiện nay, Tập đoàn đã có các nhà máy sản xuất tại Malaysia (Senai), Indonesia (Jakarta) và Việt Nam (Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh). Thông qua hoạt động của các công ty con, Tập đoàn thuộc lĩnh vực sản xuất và kinh doanh bao bì nhựa phức hợp dùng để đóng gói thực phẩm và các sản phẩm khác theo các thông số kỹ thuật của khách hàng. Tập đoàn xuất khẩu đến tất cả các nước trên toàn thế giới và có các đại lý bán hàng tại Nam Á (Bangladesh và Sri Lanka) và Mỹ (Los Angeles).