Đầu Tư & Thương Mại Thiên Hải

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Đầu Tư & Thương Mại Thiên Hải

Cập nhật 18/02/2024 22:45
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Đầu Tư & Thương Mại Thiên Hải
Field Marketing Supervisor
Đầu Tư & Thương Mại Thiên Hải
5 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/02/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/03/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội, Việt Nam

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

Insurance and Paid-leaves as required by Labor Law.
Professional, dynamic working environment

Mô Tả Công Việc

1. Territory Management & Market Intelligence
- Master the in-charge territories' Sales coverage, hot areas, dominant smoker profiles & trade segmentation as a solid base for any Distribution/ Activation/ Launching initiatives.
- Raise any competitive activity that company should be aware of & its impact on activities in the in-charge territories.
2. Regional Sell-Out Program Planning & Monitoring
- Discuss, propose & align sell-out program.
- Track progress based on (system-generated or self-developed) reports/dashboards, KPI achievement & budget spending of regional Field Marketing (FM) programs to have action plan with Sales team.
- Follow agreed route plan to examine program execution quality (by Sales) and provide timely support/corrective actions.
3. Trade Partners Program Execution
- Deploy program mechanics, KPI setting & visibility condition for selected retail partners
- Conduct weekly business review to closely monitor each partner on progress & push for target achievement
- Identify opportunities (based on Consumer mapping) & develop suitable short-term scheme for pilot to assess potential.
- Plan resource/budget & set KPI for pilot, as a benchmark for decision-making post-pilot (stop/keep piloting/scale up).
4. Direct To Consumer (DTC) Team Management
- Directly manage territory DTC Supervisor (whose team size ~6-10 Brand Ambassador (BA))
- Ensure quantity and quality of BA per allocated budget to deliver top-down trial plan and KPIs of Multi-packs & Conversion utilizing (system-generated or self-developed) reports/dashboards
- Ensure all DTC activation follow Company directions of Outlet/Consumer prioritization, SKU-focus, strongly supported by the implementation of digital working toolkits like 1-2-1 App and The Menu
5. Mass HRC Tie-up Deployment
- Tie-up enough Mass HRC outlets in their in-charge territories with the right mix (Coffee vs. Restaurant), feeding maximum traffic & accurate smoker profile for BA activation, Visibility display & Brand awareness
- Directly deal with outlet owner for optimized fees & full activation benefits container (listing, pricing, BA, visibility)

Yêu Cầu Công Việc

- Bachelor’s Degree in Economics/ Marketing/ Commerce/ Business Administration or other relevant majors
- 1-3 years of experience in Marketing - preferably in Trade Marketing of FMCG with proven track record or high potentials of leadership, commercial/entrepreneur mindset, and project management/coordination.
- Knowledge & practical experience in Trade/Field Marketing in Tobacco/FMCG is a big plus
- Fluency in oral and written English communication is a plus
- Proficiency in using Microsoft Office applications
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Đầu Tư & Thương Mại Thiên Hải
Đầu Tư & Thương Mại Thiên Hải Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
82 ngõ 203 Hoàng Quốc Việt, Nghĩa Đô, Cầu Giấy

Công ty chuyên bán buôn sản phẩm thuốc lá, thuốc lào (trừ bán lẻ bình gas, hóa chất, súng, đạn loại dùng đi săn hoặc thể thao, tiền kim khí và mua bán vàng miếng; trừ bán lẻ thuốc trừ sâu và hóa chất và phế liệu, phế thải kim loại, phi kim loại tại trụ sở và trừ kinh doanh khí dầu mỏ hóa lỏng LPG và dầu nhớt)

Bạn làm việc tại Đầu Tư & Thương Mại Thiên Hải? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đầu Tư & Thương Mại Thiên Hải

Đầu Tư & Thương Mại Thiên Hải

Click để đánh giá