Why do we need you:
As the demand for Digital Transformation using eCommerce globally is growing so rapidly, SmartOSC is expanding very fast along with the need to build our World-Class Enterprise Sales team in different markets - Australia, Japan, Korea, the US, EU, and SEA.
This mission of the Customer Success Executive is to work closely with the internal team as part of a driven, hungry multi-functional team responsible for the Australia market.
Benefits:
● Attractive salary package
● A very dynamic cross-cultural working environment in IT industry
● Working directly or indirectly with colleagues and clients that are based in Australia
● Ongoing professional development and training opportunities
● Training on problem solving and critical thinking skills
● Performance review twice a year
● Premium health care
Responsibilities:
● Supporting Account Manager(s) in many sales activities
● Attending project meetings with clients, acting as the liaison between clients and project teams
● Monitoring the progress of assigned projects and providing updates to relevant stakeholders
● Participating in RFP, RFI, RFQ response process when required
● Creating reports, invoices, contracts, and other documents for Account Management team
● Planning meetings and organizing project logistics
● Preparing presentation materials for internal and external meetings
Requirements:
Essential:
● Lifelong learning attitude, hard-working and self-accountable
● Proven ability to work under high pressure
● Fluent in both spoken and written English (Advanced level)
● Strong organizational and time management skills
● Excellent communication and interpersonal abilities
● Attention to detail and a commitment to delivering high-quality results
Desirable (Good to have):
● A good understanding of any project management software/tools
● Experience working in cross-culture, international environments
● Bachelor’s degree or equivalent years of experience in a related position
● Background in the IT industry is preferred
- How to Apply: Please submit your updated CV in English including your contact email, phone number with the subject “[SmartOSC] Customer Success Executive” to: [email protected] (Ms. Thơ)
FinTech Việt Nam là đơn vị tư vấn độc lập các chương trình bảo hiểm chăm sóc sức khỏe dành cho cá nhân và doanh nghiệp tại Việt Nam. Fincross Leader (FinTech Việt Nam) tự hào là đơn vị tư vấn uy tín và tên tuổi trong ngành bảo hiểm với việc mang đến cho khách hàng các chương trình bảo hiểm chăm sóc sức khỏe tốt nhât tại Việt Nam hiện nay từ các đơn vị cung cấp tên tuổi và uy tín nhất trên thị trường như bảo hiểm Bảo Việt, PVI, BIC, Prevoir, AIG, UIC, .....
Đội ngũ chuyên gia tư vấn của Fincross Leader có nhiều năm kinh nghiệm trong việc tư vấn và thiết kế các chương trình bảo hiểm chăm sóc sức khỏe dành cho khách hàng cá nhân và khách hàng doanh nghiệp. Chúng tôi tự hào là đơn vị tư vấn các giải pháp bảo vệ tài chính vượt bậc theo đúng nhu cầu bảo vệ và ngân sách tài chính của từng cá nhân, từng doanh nghiệp, từng nhóm đối tượng khách hàng như bảo hiểm chăm sóc sức khỏe thai sản, bảo hiểm chăm sóc sức khỏe trẻ em, bảo hiểm doanh nghiệp hay bảo hiểm chăm sóc sức khỏe phúc lợi nhân viên...