Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* MISSION/ SUMMARY:
- Develop and implement a comprehensive QA framework to ensure consistent customer service quality across all channels.
- Design and maintain advanced reporting systems to provide actionable insights into customer service performance and customer experience trends.
- Drive initiatives that continuously improve customer satisfaction and reduce service delivery issues.
* RESPONSIBILITIES:
* QA:
- Create plan for the QA process and report.
- Implement QA all complaint, order & inquiry cases.
- Assess the CS/CX team's effectiveness.
* Reporting & KPI:
- Utilize important measures to gauge performance.
- Keep management informed on issues and problems.
- Monitor and document daily, weekly, and monthly summaries and specifics for each region.
* Training & building SOPs/ SLAs/ FAQs:
- Develop and enhance the CS/CX team's SOPs/ SLAs/ FAQs.
- Make plans and deploy training to teach new hires and enhance the abilities of current CS/CX staffs.
- Assess staff competencies and offer suggestions for enhancing operations.
* Other Activities:
- Plan CX activities with manager.
- Analyze rivals and provide the keys.
- Lead the QA and reporting team to guarantee that all reports are completed on time.
- Additional tasks as delegated by manager.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIRED BACKGROUND & ATTITUDE:
- Education: Bachalor’s degree required
- Language: Good English
- Office skills: With good skill at Microsoft office, especially Excel – Power BI – Power Point
- Attitude: Test and learn spirit. Empowered. Need to be passionate by the mission.
COMPETENCIES:
+ Bachelor’s degree required
+ Proficient in using Power BI, Microsoft Office (Excel, Power point, Word)
+ Familiar with CS-CX offline and online (chatbox/livechat/ fanpage management is a plus)
+ Attention to detail
+ Performance oriented
+ Familiar with skills relating CRM systems as a plus
KNOWLEDGE & EXPERIENCE:
- Knowledge:
+ Customer Service/ Customer Experiences
+ CRM Systems
- Experience: 2-5 years
+ CS-CX in FMCG/Retail/Ecommerce
+ QA & Report
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 19 Tr - 22 Tr VND
Công ty TNHH Dệt may VTJ Toms được thành lập năm 2015, là công ty TNHH 2 thành viên trở lên ngoài nhà nước. - Lĩnh vực kinh doanh chủ yếu là sản xuất áo thun bodysize với công suất 18 - 22 triệu sản phẩm/năm.
Doanh thu đạt 800 - 1,000 tỷ đồng
Các chế độ, chính sách cho người lao động được đảm bảo, ngoài ra còn quan tâm đến đời sống tinh thần của người lao động với nhiều phong trào, hoạt động được diễn ra xuyên suốt trong năm.
Hoàn thành tốt các nghĩa vụ đóng thuế đối với nhà nước mỗi năm.