Mô tả công việc
Scope of work: Managing and taking overall responsibility for Lavis 18 Residence, directing and planning in order to maintain and improve the operations and service quality of the respective business units.
Responsibilities
- Oversee day-to-day operations across all business units, ensuring efficient and consistent service delivery. Be instrumental in the development of new service initiatives
- Work independently to actively manage key property goals (including capital projects; customer service; refurbishment, administration)
- Assist the development of meaningful, achievable hotel/serviced apartment budgets and other short and long-term strategic goals and monitor their implementation
- Lead and manage front office, housekeeping food and beverage, admin, and maintenance teams, fostering a culture of excellence and teamwork
- Respond to audits that are completed by the company or external ones, to ensure continual improvement is achieve. Ensure all properties comply with health, safety, and regulatory requirements
- Implement and maintain operational standards across properties to ensure a seamless guest experience
- Monitor key performance indicators (KPIs) and operational metrics to drive continuous improvement
- Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analyzed regularly to highlight problem areas and take appropriate action to rectify where needed
- Coach and develop the Heads of Department reporting to him/her, through objective setting and personal development, to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
- Seek and respond to Guest feedback in order to achieve positive outcomes and high levels of customer satisfaction, ensure to maintain active floor presence on a daily basis
- Hold regular briefings and communication meetings with the HOD teams
- Communicates a clear and consistent message regarding operational goals to produce desired results on a continuous basis
- Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary
- Ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired results
- Other tasks are assigned by line manager
Quyền lợi được hưởng
- Monthly salary
- Allowances: Meal + Phone + Transportation
- Service Charge
- Mandatory insurance + PVI Insurance
- 13th month salary
- KPI bonus
- Tet & Public Holiday bonus
- 12 days of paid leave
Yêu cầu công việc
- Working Time: 44h/ week, Monday to Friday (8:00 am - 5:00 pm) & Saturday morning (8:00 am - 12:00 pm)
- Be willing to work overtime when needed
- Working location: Dist.3, HCMC
- Previous Property Manager experience in hotels/serviced apartments environment is required.
- Bachelor's degree of related professions.
- Proficient English (both speaking and writing)
- Intermediate skills with Microsoft Office
- Strong interpersonal, negotiation and communication skills for liaising with colleagues, customers and other stakeholders
- Business-related awareness and a good knowledge of current affairs
- Ability to analyze, quantify, solve problems well, good judgment.
- Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task
- Good in writing reports and presentations
- Be progressive, be highly responsible, to be aware of service, with stand high pressures.
Yêu cầu hồ sơ
CV
Công ty TNHH DV Bảo vệ Ngày & Đêm do các cựu sỹ quan quân đội và công an giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực an ninh sáng lập và lãnh đạo, được Bộ Công An cấp giấy chứng nhận Đủ Điều Kiện An Ninh Trật Tự hoạt động trên toàn lãnh thổ Việt Nam.
Đặc biệt, Công ty Bảo vệ Ngày & Đêm còn được Bộ Công An cho phép tự tổ chức các khóa đào tạo nghiệp vụ bảo vệ, và được Bộ Công An sát hạch cấp chứng chỉ nghề cho Vệ Sỹ.
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng bảo hiểm đầy đủ bao gồm BHXH, BHTN, BHYT
- Bảo hiểm tai nạn trị giá 20.000.000đ được đóng miễn phí cho người lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào ngày 12/08/2003, có Trụ sở Đăng ký kinh doanh tại 33 Nhất Chi Mai, P.13, Quận Tân Bình, TP.HCM và Văn Phòng Chính tại Số 7, Đường số 7, Phường An Phú, TP. Thủ Đức, TP.HCM.
- Công ty TNHH DV Bảo vệ Ngày & Đêm do các cựu sỹ quan quân đội và công an giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực an ninh sáng lập và lãnh đạo, được Bộ Công An cấp giấy chứng nhận Đủ Điều Kiện An Ninh Trật Tự hoạt động trên toàn lãnh thổ Việt Nam.
Mission
Phương châm “Lấy chất lượng dịch vụ làm động lực phát triển công ty” được xem như là kim chỉ nam cho mọi hành động, theo đồng chí Ngô Chí Hiếu (Tổng Giám đốc Công ty Bảo vệ Ngày & Đêm) thì “Chất lượng dịch vụ chính là chất lượng người vệ sỹ”, ngoài những yếu tố khác thì người vệ sỹ của Ngày & Đêm phải hội đủ các tiêu chuẩn: “NHÂN – NGHĨA – TRÍ – TÍN – DŨNG” vì vậy, khẩu hiệu: “Rèn đức, luyện tài xứng danh vệ sỹ” được tập thể CBNV Ngày & Đêm, rèn luyện một cách khoa học vận dụng sáng tạo trong thực thi nhiệm vụ.