Introduction
Seedcom - Create an impact for Vietnam
Seedcom Joint Stock Company (Seedcom) is a group of companies operating in multiple industries including retail, technology, logistics. Seedcom's ecosystem of companies has been streamlined to focus on retail companies such as The Coffee House, Seedcom Fashion Group, and Kingfoodmart; technology companies such as Haravan, logistics companies such as Seedcom Logistic, and affiliated companies like iPos.vn, Scommerce (Giaohangnhanh and Ahamove).
Seedcom comprises veteran entrepreneurs with credentials of building startups from zero into combined multiple-billion enterprises. E.g. Đinh Anh Huân (Chairman & CEO) are co-founders of Mobile World (Thế Giới Di Động), Con Cưng (Việt Nam’s #1 Baby Product Retailer) or early investor of Tiki.
Seedcom heavily invested in superior technology & analytics to operate a differentiated user-centric model, e.g. data analytics, artificial intelligence, highly optimized algorithms to solve challenging real-time, large scale and high-performance problems.
Seedcom has built a synergic technology team of top-notch Engineers, Researchers and Senior Scientists with PhD/MSc degrees from reputable Universities/Institutes in Vietnam, Singapore, Korea, UK, US; Marketing/Business development players from reputable companies & contributed to great products in Vietnam like MoMo or Zalo.
We strive to be the icon of new retail in South East Asia.
We are looking for a talented Marketing Campaign to join our marketing team to our continued success.
Position Overview:
As a Marketing Campaign Executive, you will play a crucial role in brainstorming campaign ideas and supporting the execution of campaigns across various channels, including affiliate, in-app & notifications. This role is ideal for a candidate with a passion for creating engaging and compelling campaigns, a growth mindset with an experimental approach, who thrives in a fast-paced environment.
Key Responsibilities:
● Ensures smooth and timely execution of campaigns, including conducting necessary checks during key campaign live dates
● Setup & manage campaigns in related marketing channels, including but not limited to: onsite, notification, in-app message & affiliate
● Drive continuous process optimizations of marketing campaigns based on performance & data
● Collaborate and coordinate stakeholders to plan, execute and monitor performance of the marketing campaigns, including the Merchandising team, Marketing team, Operations team and Technical team
● Determine opportunities to build best practices by identifying trends and competitor movements.
● Be the go-to person for questions on digital channel technical questions, including campaign best practices, tracking, and measurement
Qualifications:
● Bachelor’s degree in Marketing, Business, Communications or related field.
● Proven experience in a marketing campaign role. Prior experience in e-commerce campaign marketing in Shopee, Tiki, Lazada will be advantageous
● Strong understanding of digital marketing strategies as well as written and verbal communication skills
● Ability to work in a fast-paced environment and adapt to changing priorities
● A growth mindset and willingness to experiment and learn from outcomes
● Attention to detail and a commitment to producing high-quality work.
● Displays integrity and ownership over one’s work, successes, and mistakes
Benefits:
- Competitive salary
- Health insurance and other benefit
- Opportunity for professional growth and development
- Dynamic and collaborative work environment
If you are a creative and dynamic Marketing Campaign looking to make an impact in the e-commerce industry, we encourage you to apply. Join us in shaping the future of online shopping at Seedcom.
-
Tầm nhìn: Trở thành công ty bảo vệ top1 trong lĩnh vực cung cấp dịch vụ bảo vệ chuyên nghiệp trên toàn quốc.
-
Sứ mệnh: Với phương châm “Bảo vệ Ngày Đêm, Ngày Đêm An Toàn“, cam kết tận tâm phục vụ khách hàng với tinh thần trách nhiệm cao nhất, đảm bảo đáp ứng mọi nhu cầu an toàn an ninh cho khách hàng trên toàn quốc.
Triết lý kinh doanh
-
Phương châm “Lấy chất lượng dịch vụ làm động lực phát triển công ty” được xem là kim chỉ nam cho mọi hành động.
-
Công ty Bảo vệ Ngày & Đêm xác định “Chất lượng dịch vụ chính là chất lượng người vệ sỹ”, ngoài những yếu tố khác thì người vệ sỹ của Ngày & Đêm phải hội đủ các tiêu chuẩn: “NHÂN – NGHĨA – TRÍ – TÍN – DŨNG” vì vậy, khẩu hiệu: “Rèn đức, luyện tài xứng danh vệ sỹ” được tập thể CBNV Ngày & Đêm, rèn luyện một cách khoa học vận dụng sáng tạo trong thực thi nhiệm vụ.
Giá trị cốt lõi “Chất lượng – Uy tín – Hiệu quả – Chuyên nghiệp – Đoàn kết”
-
CHẤT LƯỢNG luôn là yêu cầu sống còn của Công ty Bảo vệ Ngày & Đêm, tuyệt đối không để hình ảnh người vệ sỹ Công ty Ngày & Đêm xấu đi bởi chất lượng dịch vụ kém.
-
UY TÍN: Luôn đặt chữ TÍN lên hàng đầu trong quá trình hợp tác, phục vụ khách hàng; không lừa dối hoặc thất hứa với đối tác, khách hàng.
-
HIỆU QUẢ: Tồn tại, phát triển trên cơ sở HIỆU QUẢ và lợi ích lâu dài.
-
CHUYÊN NGHIỆP: Tất cả CBNV luôn duy trì phong cách làm việc CHUYÊN NGHIỆP, có trách nhiệm cao, luôn đúng giờ, có kế hoạch chủ động, tốc độ và tính chuẩn xác cao.
-
ĐOÀN KẾT: Tin tưởng tuyệt đối vào sức mạnh của một tập thể, ĐOÀN KẾT sẽ giúp cho Công ty luôn phát triển, vượt qua mọi thử thách, khó khăn.
Định hướng phát triển
Trong thời gian tới, Công ty Bảo vệ Ngày & Đêm định hướng phát triển mạnh mẽ phân khúc cao cấp để có thể đáp ứng yêu cầu ngày càng khắt khe của nhiều khách hàng, với gói dịch vụ bảo vệ chất lượng cao “NDS PRO” – Dịch vụ bảo vệ cao cấp nhất thị trường hiện nay – tuân thủ triệt để Nghị định số 96/2016/NĐ-CP của Chính phủ và chế độ chính sách Quy định tại Bộ luật lao động, Luật BHXH hiện hành. Áp dụng và đáp ứng tất cả tiêu chuẩn Quốc tế về quản lý chất lượng và an ninh như: ISO 9001, SA 8000, WRAP, C-TPAT, SEDEX, EICC-RBA, …
Cam kết
Công ty TNHH Dịch Vụ Bảo Vệ Ngày & Đêm cam kết với khách hàng xây dựng lực lượng bảo vệ:
1) CHUYÊN NGHIỆP
-
Đào tạo lực lượng bảo vệ có phẩm chất tốt, nghiệp vụ giỏi.
-
Sử dụng các thiết bị an ninh hiện đại phù hợp trong thực thi cung cấp dịch vụ bảo vệ.
-
Áp dụng và duy trì hệ thống quản lý chất lượng dịch vụ phù hợp với tiêu chuẩn ISO 9001:2015 và trách nhiệm xã hội phù hợp với tiêu chuẩn SA 8000.
2) HIỆU QUẢ
-
Cung cấp các giải pháp tối ưu, phù hợp nhất để đảm bảo an ninh cho khách hàng.
-
Cùng tạo ra giá trị gia tăng thực sự trong hoạt động kinh doanh của khách hàng.
-
Góp phần tạo môi trường làm việc chuyên nghiệp và văn hóa tốt nhất cho khách hàng.
3) TẬN TỤY
-
Thỏa mãn mọi yêu cầu hợp lý của khách hàng.
- Giải quyết những sự việc xảy ra giảm tối đa thiệt hại cho khách hàng và xã hội.
- Sẵn sàng giúp đỡ khách hàng khi cần thiết hoặc được yêu cầu phù hợp.