Công Ty TNHH Dịch Vụ Công Nghệ Ssc NAM VIỆT

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Ty TNHH Dịch Vụ Công Nghệ Ssc NAM VIỆT

Cập nhật 12/12/2024 09:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Dịch Vụ Công Nghệ Ssc NAM VIỆT
Guest Relations Officer - English (District 7, HCM)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/02/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

* General purpose of the position:

- Understand and have a good knowledge of all FVH Policies & Procedures, particularly those related to non-medical services

- Understand the organization and the medical processes of the hospital in order to be able to explain them to patients

- Be understanding, compassionate, respectful, extremely polite and ready to help patients at all times.

- Approach patients with gentle attitude and manner in order to encourage them to talk and share their comments/opinions/enquiries about hospital services

- Develop good relationships with doctors, head nurses, team leaders, and nursing staff

- Work closely with all staff, managers and directors in charge of non-medical services

- Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

* Relation with Patients

- Focus will be given to inpatients

- Have a basic understanding of the medical reasons for each patient' hospitalization

- Visit all inpatients, speak to them and their family,

- give out a business card and be available when required by them including when they undertake investigations

- Ask questions about the quality of the service rendered so far (medical and nursing services, hotel services: food, quality of the room, waiting time, etc) and if patient or his family would like something specific

- Build and maintain relationships with patients while they are staying at FVH

- Well taking care of VIP inpatients during hospitalization and liaise with them until their discharge

- Proactively provide information related to FVH services and also upon patients' request

- Handle patient enquiries in a courteous and efficient manner

- Report patient complaints or problems to Guest Relations Manager and to the relevant managers (Head Nurse, Doctors, Medical Director, Support Services Director, etc), always try to find an immediate solution and then ensure follow-up with patients

- Making sure that each complainant receives either an acknowledgement of his/her complaint or a personalized answer

- Complaint database is kept up to date

* Others task

- Have a thorough understanding and knowledge of all room-related services, of the various non-medical products and of the hospitalization alternatives

- Coordinate and control with the Ward Manager and all relevant managers all aspects of hotel services (including F&B, housekeeping, telephone and internet services, cable TV, etc) in order to maintain FVH quality standard of services

- Participates to the analysis of patients' complaints, their follow-up

- Undertake any other customer services related task as may be required by Guest Relations Manager

Yêu Cầu Công Việc

- Qualification: Bachelor's Degree in English. Fluent in English (Must)

- Experience: At least 2-year experience in customer service field (service industry like international hotels or airline companies is preferable) preferably in a multi-cultural environment.

* Skills and knowledge/ Kiến thức và kỹ năng:

- Good communication and listening skills

- Good interpersonal skills

- Capable of working with a team

- Ability to work under pressure

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nữ
  • Độ tuổi: 24 - 30
  • Phúc lợi: - Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe Bảo Việt
  • Ngày nghỉ: - Ngày nghỉ phép: 16 ngày/ năm
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Dịch Vụ Công Nghệ Ssc NAM VIỆT
Công Ty TNHH Dịch Vụ Công Nghệ Ssc NAM VIỆT Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 14, ngõ 335, đường Nguyễn Trãi , Phường Thanh Xuân Trung, Quận Thanh Xuân

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ CÔNG NGHỆ SSC VIỆT NAM được thành lập vào năm 2022, là tổng thầu xây dựng cơ điện (M&E). Hoạt động lắp đặt hệ thống điện cho công trình nhà và công trình kỹ thuật dân dụng. Cụ thể: Dây dẫn và thiết bị điện; Đường dây thông tin liên lạc; Mạng máy tính và dây cáp truyền hình, bao gồm cả cáp quang học; Hệ thống chiếu sáng; Chuông báo cháy; Hệ thống báo động chống trộm;. SSC hướng tới mục tiêu năm 2023 nằm trong Top 1000 doanh nghiệp tư nhân lớn nhất Việt Nam.

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Dịch Vụ Công Nghệ Ssc NAM VIỆT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Dịch Vụ Công Nghệ Ssc NAM VIỆT

Công Ty TNHH Dịch Vụ Công Nghệ Ssc NAM VIỆT

Click để đánh giá