Mô tả công việc
- Negotiate / offer inspection services and rate to clients.
- Search and develop new clients.
- Record / summary the volume of clients and the key commodities
- Organize sales visits to clients.
- Make customer survey and record their feedback.
- Maintain good relationship with clients through calling, email and visiting.
- Record / summary the volume of clients and the key commodities
- Search other competitors' rate & performance.
- Handle for collection of new clients and key clients as assigned by Direct Manager
- Submitting the weekly and monthly report to Direct Manager
- Other tasks as requested by the Direct Manager
Yêu cầu công việc
- Fluent English (Comprehensive in Writing and Speaking).
- At least 01-year experience in Sales, Business Development or similar roles.
- Experience in B2B transaction is preferrable
- Interest in service-related business.
- Patience, client-oriented, and commercial awareness.
- Ability to work independently as well as collaboratively.
- Good at interpersonal skill.
- Good communication skill (both writing and speaking).
Quyền lợi được hưởng
18 days of annual leave
Yearly review
Công Ty TNHH Điện máy Hoàng liên được thành lập chính thức ngày 14 / 05 / 2014, Giấy phép ĐKKD số: 0106539641 theo giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh do Sở kế hoạch và đầu tư TP HN cấp.
HOÀNG LIÊN là công ty hàng đầu trong lĩnh vực kinh doanh thiết bị điện tử trực tuyến tại Việt Nam. Uy tín. thái độ phục vụ chuyên nghiệp luôn là phương châm làm việc hàng đầu của công ty chúng tôi. Chúng tôi không ngừng nỗ lực với mong muốn đem lại nhiều giá trị, tiện ích cũng như sự hài lòng và yên tâm đến cho khách hàng; góp phần vào sự thịnh vượng, phát đạt của khách hàng đồng thời tạo lập tên tuổi Yên phát- một doanh nghiệp thương mại và xuất nhập khẩu uy tín đến gần hơn với người tiêu dùng cũng như các doanh nghiệp trong nước và quốc tế. Lựa chọn Yên phát chắc chắn sẽ là sự lựa chọn đúng đắn và thông minh nhất của người tiêu dùng