Responsibilities:
- Welcome, provide information, and guide visitors to work, tour the building.
- Answer phones, receive and handle calls as requested by incoming guests.
- Arrange air tickets, hotels, and visas for employees and company leaders.
- Receive applications for the use of building services and present them to the Management Board for resolution.
- Distribute invitations, notices, and official documents from the Management Board to companies and organizations operating in the building.
- Receive and dispatch letters, parcels, and packages.
- Update and manage assigned documents and records.
- Coordinate with the security department to monitor entry and ensure building security.
- Initiate alarms, contact relevant authorities in case of incidents.
- Participate in regular and ad-hoc meetings, submit work reports as required.
- Perform other tasks as assigned by superiors
Requirements:
- Graduated from College or higher, understanding administrative,...
- At least 2 years of experience in a similar position.
- Preference for candidates who have worked in automotive companies, car showrooms,..
- Good appearance, English communication, Chinese communication is a plus.
Benefits:
- Competitive salary with up to 3 months salary bonus/year
- Healthcare plan, summer vacation
- Training courses to improve knowledge & skills
CÔNG TY TNHH DOUBLE M VIỆT NAM là công ty Việt Nam có vốn đầu tư từ Tây Ban Nha. Có trụ sở tại Indonesia và Việt Nam, hoạt động chính của công ty được chia thành hai: Dịch vụ tư vấn và Đại diện thương mại.
Trong lĩnh vực Tư vấn, DOUBLE M Vietnam là ăng-ten chính thức của các tổ chức chính phủ khác nhau hỗ trợ quốc tế hóa cho các công ty Tây Ban Nha, chúng tôi cung cấp các dịch vụ tư vấn như chương trình họp, nghiên cứu thị trường và quy định, xác định đối tác kinh doanh, v.v. Đối với hoạt động đại diện thương mại, DOUBLE M cung cấp hỗ trợ thương mại tại điểm đến thông qua hợp đồng đại lý trong các lĩnh vực khác nhau: thực phẩm cho con người, thức ăn chăn nuôi, quản lý chất thải, lĩnh vực nhựa và các lĩnh vực khác.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2020
Mission
DOUBLE M cung cấp hỗ trợ thương mại tại điểm đến thông qua hợp đồng đại lý trong các lĩnh vực khác nhau: thực phẩm cho con người, thức ăn chăn nuôi, quản lý chất thải, lĩnh vực nhựa và các lĩnh vực khác.