Việc làm GSK

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Dược phẩm GSK Việt Nam
Key Account Manager – Public Segment (2 Positions)
GSK
4.0
24 đánh giá 9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 20
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 20
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển: 07/08/2023
Hạn nộp hồ sơ: 06/09/2023
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 235 Đồng Khởi, Bến Nghé, District 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Đồng Nai, Việt Nam

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

International training opportunities
Laptop for each employee
All local legal required benefits container

Mô Tả Công Việc

*Job purpose:
Responsible to plan, organize, direct, control and lead the Key Account Management activities according to corporate policies and strategies, with the objective of achieving marketing and field force objectives and growth of GSK.

*Key responsibilities:
Stakeholder relationship:
• Identify prioritized stakeholders in key accounts & build long-term relationships
• Acquiring a thorough understanding of account’s needs and requirements
• Serve as the link of communication between key accounts, internal teams and company’s contracting partners

Account Development Plan
• Be responsible for planning and forecasting the annual key accounts plan for the assigned territory, new product launches & list of products
• Collaborate with key accounts and wholesaler to ensure products availability for treatment
• Build and execute Joint Cooperation Plan to increase the Vx penetration in key account including:
- Disease awareness on-site & online
- HCPs/Nurse/Consultant team education plan for accounts to meet with account’s needs
- Conduct quarterly meetings between GSK & Key Decision Makers of accounts to keep updated the plan execution & revise plan (if any)
- Understand market trend, the challenges & opportunities and communicate with key accounts & co-hand to recommend for solution(s).

Operation & Execution
• Plan the account’s needs for disease awareness display in the accounts: leaflet, poster, standee, video clip, activation booth….
• Collaborate with MKT team & FFs to lead & implement onsite disease awareness programs & provide real-time digital assets to accounts
• Collaborate with FFs to ensure all HCP’s engagement would be implemented with high quality.

Market Intelligence & Insights
• Collaborate with Area Manager to: Report activities performance in accounts by monthly & timely update all movement/changes at account level
• Collaborate with Area Manager to input & present Vaccines usage by monthly with strong explanation & rationales

Present GSK in a very professional way to HCOss through structured and organized working.
To work closely with all business functions to align on common objectives.
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc

Yêu Cầu Công Việc

We are looking for professionals with these required skills to achieve our goals:
• Minimum Level of Education: BA / BSc Degree
• At least 3 - 5 years relevant experience in Tender and 1 - 3 years experiences in Key Account Management
• Proven analytical and territories skills, with entrepreneurial spirit.
• Exceptional strategic planning skill
• Exceptional project management as well as project /cross-functional team management skills
• Exceptional external stakeholder engagement & relationship building
• Good negotiation skill
• Comfortable with ambiguity, working at pace and agility to adapt

Preferred Qualifications:
If you have the following characteristics, it would be a plus:
• Demonstrated stakeholder management and influencing skills
• Exceptional communication and organizational skills
• Ability to problem solving with limited information
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 702 và 703, Tầng 7, Tòa nhà Metropolitan Tower, số 235 đường Đồng Khởi, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Ở Việt Nam công ty GSK có nhiều chi nhánh tại Hà Nội, TP.HCM và các tỉnh thành khác.Với tiêu chí đặt bệnh nhân lên vị trí hàng đầu, các chuyên gia không ngừng tìm tòi và phát minh ra những thành tựu khoa học mới, và áp dụng chúng để tạo ra những thuốc, sản phẩm chất lượng nhất phục vụ cho người bệnh. GSK có mặt và đầu tư vào thị trường Việt Nam từ rất sớm, từ đó đến nay đã phát triển thành hệ thống chi nhánh rộng lớn khắp cả nước, góp phần nâng cao sức khỏe và phục vụ tốt nhất cho người dân Việt Nam. 

Bạn làm việc tại GSK? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GSK

GSK

Click để đánh giá