Mô tả công việc
- Develop and communicate company strategy and strategic KPIs/MWBs
- Coordinate the process around departmental strategies, goals and objectives. Liaise with group management on adopting group strategy
- Make and execute annual or periodical action plan and budget (operation, personnel, purchasing)
- Lead and manage BD team and team culture
- Develop performance indicators, implement, monitor and evaluate staff performance
- Manage staff recruitment, selection and arrangement/staffing - for direct reports & staff
- Promote a client and service mindset across the organization
- Prepare and monitor departmental budget
- Develop and maintain sales and marketing plan/strategy
2. To manage and promote BD activities (including signing sales contracts and managing sales volumes)
- Oversee lead generation activities
- Approach potential clients through agreed channels
- Advice Business Development Executive throughout the onboarding process
- Negotiate & close contracts with clients
3. To develop and maintain key accounts
- Develop & execute key account plans
- Conduct upselling activities
- Set-up and maintain CRM system
- Address client concerns
4. Other professional support tasks
- Prepare & get the contracts signed
- Support Finance in chasing & collect overdue payments
- Collect and consider data for volume forecast/budgets and liaise with related departments for planning resources & operations
- Organize & maintain sales info & data system (online sales records, contracts & files)
- Lead relevant projects
And other tasks as necessary and required for company business
Yêu cầu công việc
- Knowledge of international sales, int'l legal framework, CRM, different cultures, strategic management
- Knowledge of marketing
- Knowledge of digital/online sales
- Knowledge of the real estate industry
- Sales & marketing skills
- Negotiation skills
- Contractual skills
- Influencing skills
- Strategic thinking skills
- Planning and Delegation skills
- Motivation skills
- Coaching and mentoring skills
- Communication skills (presentation . . .) in English (Vietnamese is a plus)
- Interpersonal & people skills
- Problem-solving skills
- Demonstrate 6 core values of Esoft (Open, Care, Credibility, Quality, Passionate, Creative thinker)
- Minimum 5 years of sales management experience in int'l Sales
- International exposure is an advantage
- Interest in photography is an advantage
- Management experience from a +30 mio USD company is an advantage
Quyền lợi được hưởng
Premium Health care
Training and development opportunities
Công ty TNHH Esoftflow là công ty 100% vốn Đan Mạch được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007. Esoftflow chuyên cung cấp các dịch vụ và giải pháp đồ hoạ trong lĩnh vực bất động sản cho các khách hàng tại châu Âu, châu Mỹ, châu Úc và là một trong những Công ty hàng đầu thế giới trong lĩnh vực xử lý ảnh. Hiện nay Công ty đang tiếp tục phát triển đa dạng sản phẩm và mở rộng ra các thị trường trong khu vực và quốc tế khác. Công ty luôn chú trọng xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, hiện đại và tạo nhiều cơ hội cho nhân viên phát triển bản thân.
Để tiếp tục thành công của esoftflow, chúng tôi đang tìm kiếm những nhân viên ở nhiều trình độ và năng lực khác nhau. Những nhân viên có động lực mạnh mẽ, những người cởi mở và không ngại thử thách chính mình và những người xung quanh.
Review Esoftflow
Trang thiết bị hiện đại, môi trường năng động nhưng chế độ đãi ngộ không hấp dẫn
Sếp không công tâm, làm việc chỉ nghe 1 tai
Môi trường chuyên nghiệp, chế độ cho nhân viên chưa toàn diện