Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Coordinator - Sales Operations ( Nhân viên hỗ trợ kinh doanh)
FAST CHECK SERVICE
9 việc làm
3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
14/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
14/12/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
Trên 1 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Take responsibility for inquiries from customers and support District Sales Executive to secure the business opportunities.
- Perform the best customer service to ensure high customer satisfactions.
- Manage monthly delivery of key reports to District Sales Manager
- Provide rates and pricing support
- Monitor sales tasks and ensure the fulfillments
- Responsible for CRM (Customer Relationship Management system) inputs and updates.
- Corporate and work with other branches related to any sales’ issues
- Work on various strategic projects to align with company initiatives and support business development efforts throughout branch
- Potentially support sales with customer interactions which may include external interactions
- Assist District Sales Manager in updating and monitoring business opportunities.
- Assist District Sales Manager in running Sales weekly meeting and take the minutes
- Organize sales events to drive existing and new customer engagement
- Manage to update company visitors and arrange meeting schedules with sales team
- Attend training & development sessions to understand the requirements of Sales
- Organize training sessions related to Sales for your branch, as directed by the District Sales Manager.
- Ensure updated marketing materials are accessible to Sales team and create customer-focused PowerPoint presentations from various marketing material. Work with Corporate Marketing team for customized content when needed.
- Take up additional tasks, as required, in support of Company’s need.
Yêu Cầu Công Việc
- University degree or equivalent business qualifications.
- Oral and Written Chinese language or Korean language is an advantage
- Be proficient in Excel, Power Point and Word
- Good communication in both English and Vietnamese
- Strong problem solving, organizational, and interpersonal skills
- Ability to work productively both individually and in a team environment.
- Sense of urgency for goal achievement
- Strong rapport and relationship building focused
- Influences others to action
- Self-motivated with ability to work in a fast paced and constantly changing environment.
- Comfortable with regular data entry on a laptop computer
- Good communication in both English and Vietnamese
- Able to work well in team, under high pressure and tight deadline.
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Tầng 3, Tòa nhà Flemington Tower, số 182 Đường Lê Đại Hành , Phường 15, Quận 11, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
FAST CHECK SERVICE
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 72, Landmark 81, Vinhomes Central Park, 720A Điện Biên Phủ, Phường 22, Quận Bình Thạnh,
FAST CHECK SERVICE (FCS) ra đời với sứ mệnh cung cấp giải pháp bán hàng cho các doanh nghiệp thuộc lĩnh vực tài chính, ngân hàng và bảo hiểm.
Khởi đầu là một trung tâm CSKH, FCS định hướng xây dựng nền tảng tài chính & bảo hiểm phi tập trung, cung cấp các dịch vụ trọn gói cho doanh nghiệp và khách hàng. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu về quy trình, công nghệ & chi phí giúp các doanh nghiệp phát triển bền vững.
Thành lập từ 2021, FCS đã từng bước xây dựng đội ngũ bán hàng trên khắp cả nước; không ngừng nỗ lực tìm kiếm, giới thiệu dịch vụ tín dụng và tài khoản thanh toán cho hơn 10.000 khách hàng trên toàn quốc.
Những nghề phổ biến tại FAST CHECK SERVICE
Bạn làm việc tại FAST CHECK SERVICE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
FAST CHECK SERVICE
Click để đánh giá