Key Responsibilities & Accountabilities
- Undertake management system assessments in accordance with BSI requirements.
- Prepare assessment reports and deliver findings to clients to ensure client understanding of the assessment decision and clear direction to particular items of corrective action where appropriate.
- Recommend the issue, re-issue or withdrawal of certificates, and report recommendations in accordance with BSI policy, procedures and prescribed time frame.
- Lead assessment teams as required ensuring that team members are adequately briefed so that quality of service is maintained and that effective working relationships are sustained both with Clients and within the team
- Establish and develop an effective partnership, which secures the commercial relationship and encourages opportunities for business development and increased client satisfaction with clients in your portfolio.
- Provide accurate and prompt information to support services, working closely with them to ensure that client records are up to date and complete and that all other internal information requirements are met.
- Plan/schedule workloads to make best use of own time and maximise revenue-earning activity.
- Coach colleagues as appropriate especially where those members are inexperienced assessors or unfamiliar with clients' business/technology and assist in the induction and coaching of new colleagues as requested.
- Maintain and develop assessment skills and technical and management system standards knowledge.
- Provide technical support to clients through business development, sales and customer service staff
- Act as a brand Ambassador for BSI. This means acting ethically, following company rules and promoting BSI services to clients so they are able to optimize business performance .
- Bachelor degree (Information Technology)
- Minimum 4 years working experience in Lead Auditor/Auditor in International Standards such as ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, PCIDSS… and other standards where appropriately trained.
- Commercial understanding of compliance industry, minimum 2 years quality system management
- Knowledge of business processes and application of quality management standards
- Good verbal and written communication skills and an eye for detail
- Be self motivated, flexible, and have excellent time management/planning skills
- Can work under pressure
- Willing to travel on business intensively
- An enthusiastic and committed team player
- Good public speaking and business development skill will be considered advantageous
BSI is conducting face-to-face interviews where appropriate and possible. If you are invited to a face-to-face interview but feel more comfortable with conducting the interview virtually, please speak to a member of our recruitment team.
Funding Societies là Tập đoàn tài chính số lớn nhất khu vực Đông Nam Á dành cho các doanh nghiệp vừa và nhỏ (SME).
Sứ mệnh của chúng tôi là xây dựng một nền tảng tiếp cận nguồn tài chính nhanh chóng và dễ dàng thông qua việc kết nối các doanh nghiệp SME với nhà đầu tư.
Kể từ năm 2015, chúng tôi đã giúp các doanh nghiệp SME phát triển hoạt động kinh doanh, đồng thời hỗ trợ các nhà đầu tư cá nhân và tổ chức mở rộng danh mục đầu tư của họ.
Logo của chúng tôi là hình ảnh đồng xu được lồng ghép với cái bắt tay siết chặt, tượng trưng cho sự hình thành của một cộng đồng với năng lực tài chính vững mạnh. Hình ảnh này truyền tải sứ mệnh của chúng tôi về việc xây dựng một cộng đồng bao gồm các nhà đầu tư và doanh nghiệp, nơi mà họ đều được hưởng lợi từ việc luân chuyển dòng vốn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2015: Công ty được thành lập
Mission
- Sứ mệnh của chúng tôi là xây dựng một nền tảng tiếp cận nguồn tài chính nhanh chóng và dễ dàng thông qua việc kết nối các doanh nghiệp SME với nhà đầu tư.