Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Full-time | Based in Da Nang | Mon - Fri, Flexible WFH Fridays
At Getz, we’re an IT product company in the F&B industry, headquartered in Singapore, with a growing office in Da Nang.
We’re currently looking for a passionate Talent Acquisition & Employer Branding Specialist who thrives in a dynamic environment. You’ll play a key role in attracting top talent, building employer visibility, and supporting a vibrant, people-first culture.
What You’ll Be Doing:
- Own full-cycle recruitment for Da Nang and support hiring tasks for our Singapore office.
- Build strong employer branding through creative content & campaigns
- Partner with hiring managers with job needs and job descriptions, coordinate interviews & ensure great candidate experience
- Support onboarding & offboarding and contribute to team engagement initiatives
- Support internal events and engagement activities.
- Assist with HR admin and policy execution as needed.
What We’re Looking For:
- 2–3 years’ experience in Talent Acquisition (tech/IT industry preferred)
- Strong sourcing skills & confident English communication (written & verbal)
- Experience with employer branding and content creation
- Creative, proactive, and people-focused mindset
What You Will Get?
Highly competitive salary – SHUI paid on full gross
Premium Healthcare (Health Insurance - BaoViet & Annual health check)
Family Support – Education support for up to 2 kids
Meal allowance + well-stocked pantry (free snacks & drinks)
Global exposure – Sponsored trip to Singapore for training
Annual overseas company trip & exciting internal activities
Bi-annual salary review & recognition
Professional growth with training & development support
—-----------------------------
Workplace: 8th Floor, Vietnam Post Building, 271 Nguyen Van Linh, Da Nang
Working Hours: Mon–Fri | 8:00–17:30 (1.5h lunch break) - flexible WFH every Friday
Apply now: Send your English to [email protected]
Công ty TNHH Getz Group Vietnam là một công ty tiếp thị và phân phối với 02 văn phòng hoạt động tại Việt Nam: Hà Nội và TP. Hồ Chí Minh
Getz Bros. &; Co. (Vietnam) Ltd bắt đầu kinh doanh như một văn phòng đại diện đầy đủ chức năng tại Việt Nam từ năm 1991, và cho đến năm 2012 Getz Bros &;, Co., (Ltd) đã được thành lập như một thực thể 100% vốn nước ngoài.
Chúng tôi hiện đang tuyển dụng hơn 30 người có kinh nghiệm trên cả nước, hầu hết trong số họ được đào tạo đại học và có trình độ.
Công ty có ba bộ phận chiến lược tạo thành nền tảng kinh doanh của chúng tôi: Chăm sóc sức khỏe - chuyên về Thiết bị và Thiết bị Y tế: Chẩn đoán phân tử, Huyết học & Truyền máu và Tim mạch, Vật liệu biểu diễn - chuyên về hóa chất công nghiệp: Sơn, Nhựa, Cao su và mực in, và Nguyên liệu thực phẩm.
Hệ thống quản lý kho của chúng tôi là một phần quan trọng trong chuỗi cung ứng của chúng tôi và kiểm soát việc di chuyển và lưu trữ vật liệu.
Chúng tôi có thể quản lý hàng tồn kho một cách an toàn trong cơ sở, cho phép liên kết liền mạch với việc xử lý đơn hàng và quản lý hậu cần.
Review Getz Group Vietnam
Môi trường chủ động, phù hợp với người thích tự học và linh hoạt giờ giấc
Bạn làm việc tại Getz Group Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn