Việc làm Giải Pháp Phần Mềm Công Tác Và Thanh Toán
Cập nhật 17/01/2025 15:41
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Customer Service Intern
Giải Pháp Phần Mềm Công Tác Và Thanh Toán
24 việc làm
4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Thực Tập Sinh
Ngày đăng tuyển:
09/07/2024
Hạn nộp hồ sơ:
09/08/2024
Hình thức:
Thực tập
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Respond promptly and professionally to customer inquiries and concerns via email or other communication channels.
Assist customers in resolving issues and provide appropriate solutions or escalate complex issues to the relevant department.
Maintain accurate records of customer interactions and transactions.3rd or 4th student from a relevant field of study (e.g., business administration, marketing, communications, or related field).
Strong communication skills, both written and verbal, with the ability to effectively interact with customers and colleagues.
Excellent interpersonal skills and a customer-centric approach.
Ability to multitask and prioritize tasks in a fast-paced environment.
Detail-oriented with strong organizational skills.
Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint).
Good at English skills.Attractive allowances.
Flexible working hours.
Various training on hot-trend technologies, best practices and soft skills.
Free in-house entertainment facilities, coffee, and snack (instant noodles, cookies, milks, soft drinks...)
Have great hands-on experience in decentralized ledger technology.
Outing/team-building activities (company trip, sports day...)
Shadowing and training experiences with knowledgeable professionals.
Growth opportunity by learning and working with professional mentors and amazing buddies.
Assist customers in resolving issues and provide appropriate solutions or escalate complex issues to the relevant department.
Maintain accurate records of customer interactions and transactions.3rd or 4th student from a relevant field of study (e.g., business administration, marketing, communications, or related field).
Strong communication skills, both written and verbal, with the ability to effectively interact with customers and colleagues.
Excellent interpersonal skills and a customer-centric approach.
Ability to multitask and prioritize tasks in a fast-paced environment.
Detail-oriented with strong organizational skills.
Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint).
Good at English skills.Attractive allowances.
Flexible working hours.
Various training on hot-trend technologies, best practices and soft skills.
Free in-house entertainment facilities, coffee, and snack (instant noodles, cookies, milks, soft drinks...)
Have great hands-on experience in decentralized ledger technology.
Outing/team-building activities (company trip, sports day...)
Shadowing and training experiences with knowledgeable professionals.
Growth opportunity by learning and working with professional mentors and amazing buddies.
Khu vực
Giải Pháp Phần Mềm Công Tác Và Thanh Toán
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 1, Tòa nhà Anna, Công viên phần mềm Quang Trung, p. Tân Chành Hiệp, q. 12
Được thành lập vào năm 2013, Travel2Pay là nhà cung cấp giải pháp phần mềm sáng tạo cho giải pháp Du lịch không giấy tờ Business To Business (B2B) - Thanh toán toàn cầu. Các giải pháp này mang đến cho khách du lịch một cách đi lại thuận tiện và không phải lo lắng mà không gặp rắc rối khi nhận và thu hóa đơn.
Những nghề phổ biến tại Giải Pháp Phần Mềm Công Tác Và Thanh Toán
Bạn làm việc tại Giải Pháp Phần Mềm Công Tác Và Thanh Toán? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Giải Pháp Phần Mềm Công Tác Và Thanh Toán
Click để đánh giá