Mô tả công việc
Cooperate with the technical support team in identifying, reporting, and resolving technical problems arising when customers use the service
Follow potential customers after live chat via email
Daily report the new customer list and personal revenue to the manager
Receive customers’ technical requests and transfer them to the technical support team
Introduce and offer the company’s services to customers, give them a proper consultation and the services’ quotations to get order closing via live chat after taking on customers from the Marketing team
Yêu cầu công việc
Experience in sales/ basic IT knowledge/ e- commerce is an advantage.
Proficient in English speaking and writing skills: IELTS 6.0 or Toeic 750.
Have good communication skills.
Self- study, independent work, and good teamwork skills.
Quyền lợi
Income: Basic Salary: 10.000.000- 15.000.000 VND/month (KPI) +Bonus + Commissions + Computer Allowance
Enhance communication skills and presentation skills.
Bonus for Tet holidays, 13th- month salary, good performance, and 12 days off / year.
Improve about: English skills, Sales skills, Knowledge of technology, and international sales knowledge.
Review work performance and salary 4 times/year.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-05 01:00:03
Sau nhiều năm hoạt động không ngừng nghỉ, Công Ty TNHH Hand & Hand đã vươn lên trở thành một trong những công ty cung cấp các mặt hàng Thực Phẩm Tươi Sống và Đóng Gói nội địa và nhập khẩu nổi tiếng và uy tín nhất tại Việt Nam, được chứng minh qua các đối tác là nhiều siêu thị, khách sỉ và lẻ đang đồng hành cùng Hand & Hand khắp mọi nơi trên địa bàn TP.HCM và các tỉnh thành lân cận.
Tầm nhìn: Đồng hành phát triển với khách hàng – đối tác.
Sứ mệnh
- Khiến khách hàng trở nên lười biếng.
- Suy nghĩ khác biệt.
- Bán khác đi.
- Sản phẩm luôn mới.
- Trung thành với khách hàng và đối tác.