Mô tả công việc
- Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint.
- Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
- Immediately updating serious cases/inconstant situations.
- Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
- Proactively updating information/knowledge about customer service.
Yêu cầu công việc
- Proficiency in Korean (Listening, Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
- Basic English skills
- Graduated from High school or Higher Education
- Loud and clear voice
- QTSC Building 1 - No. 14 Street, Tan Chanh Hiep Ward, District 12, Ho Chi Minh City.
Quyền lợi được hưởng
- Total Salary up to: 23.200.000 VND/month, including:
+ Base Salary: 21.500.000 VND
+ Meal Allowance: 500.000 VND
+ KPI Incentive: 900.000 – 1.200.000
+ 100% salary in 2-month probation time.
- Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
- Accident insurance 24/7.
- 14 days of leave/year.
- Annual Health Checkup.
- Participate in training courses on skills and profession.
- Experiencing a clear promotion path.
- Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
- Having any 2 days off/week.
- Shift: Rotate 24/7, 9 hours/shift (including 1.5 hours of rest)
Day shift: 7:00 – 16:00; 9:00 – 18:00;
12:00 – 21:00; 13:00 – 22:00.
Night shift: 19:00 – 4:00; 20:00 – 5:00;
21:00 – 6:00; 22:00 – 7:00.
Sau nhiều năm hoạt động không ngừng nghỉ, Công Ty TNHH Hand & Hand đã vươn lên trở thành một trong những công ty cung cấp các mặt hàng Thực Phẩm Tươi Sống và Đóng Gói nội địa và nhập khẩu nổi tiếng và uy tín nhất tại Việt Nam, được chứng minh qua các đối tác là nhiều siêu thị, khách sỉ và lẻ đang đồng hành cùng Hand & Hand khắp mọi nơi trên địa bàn TP.HCM và các tỉnh thành lân cận.
Tầm nhìn: Đồng hành phát triển với khách hàng – đối tác.
Sứ mệnh
- Khiến khách hàng trở nên lười biếng.
- Suy nghĩ khác biệt.
- Bán khác đi.
- Sản phẩm luôn mới.
- Trung thành với khách hàng và đối tác.