Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
COMPANY OVERVIEW
Talentnet is now acknowledged as the leading HR consulting firm in the country, with nearly 20 years of experience in the local labor market. With the mission “Make a difference in the lives of every employee”, Talentnet is passionate about contributing to a better working life for Vietnamese employees through professional HR solutions designed to meet the diverse needs of Vietnamese and international clients.
We are looking for the candidate for HR Operations Executive, located in Ho Chi Minh, Vietnam.
RESPONSIBILITY
- Be responsible for setting individual financial targets
- Follow up payment of clients on a regular basis
- Follow up payment to contractors
- Build and maintain relationships with people in charge of clients and provide quality service
- Deliver services Service Level Agreement with clients or in Project KPIs, regarding Punctuality, Process Compliance and Accuracy
- Manage all activities related to the contractors including Onboarding and Off Boarding process, Labor Management, Payroll Processing, Consultancy, Insurance, PIT finalization.
- Answer inquiries from contractors and the person in charge of clients.
- Arrange Annual Health Check for contractors.
- Contact relevant internal departments for special requests from clients.
- Issue monthly invoices on time
- Perform administrative duties as assigned
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated from University/College (preferably Human Resources, Business Administration, Economics, Law). Special cases will be approved by the line manager
- At least 1 year of human resources experience, preferably in C&B
- The ideal candidate possesses a growth mindset, demonstrating a proactive approach to learning and improvement. S/he is resilient, open to feedback, and continuously seek opportunities to innovate and drive personal and team development
- The ideal candidate embraces a One-Team mindset, prioritizing collaboration and unity across all departments. S/he fosters a culture of teamwork, mutual respect, and shared goals, ensuring that the success of the organization is achieved collectively
- Relevant certifications relating to other areas in HR management is nice to have.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 1991, Chiết Giang Hengfeng Top Leisure có trụ sở chính tại Hàng Châu, thành phố lịch sử và du lịch nổi tiếng ở Trung Quốc được biết đến với Hồ Tây và nơi đăng cai tổ chức G20 năm 2016. Hoạt động kinh doanh của chúng tôi liên quan đến sản xuất, R&D, bán các sản phẩm cắm trại.
Sau nhiều thập kỷ phát triển, chúng tôi đã phát triển thành một trong những nhà xuất khẩu hàng hóa giải trí ngoài trời lớn nhất bằng cách cung cấp thiết kế, phát triển và sản xuất sản phẩm chất lượng. Cơ sở sản xuất của chúng tôi tọa lạc trên diện tích 800.000 mét vuông với hơn 7.000 nhân viên ở Deqing, một quận có tên từ năm 742A.D. và nằm ở phía tây đồng bằng sông Dương Tử
Các danh mục sản phẩm chính của chúng tôi bao gồm đồ cắm trại và đồ gỗ ngoài trời như ghế và giường có thể gập lại, lều, ba lô, dụng cụ câu cá và dụng cụ săn bắn cũng như đồ nội thất sân vườn. Những sản phẩm này được bán trên toàn thế giới cho khách hàng ở Hoa Kỳ, Châu Âu, Úc và Châu Á với doanh thu vượt quá 500 triệu đô la Mỹ.
Chúng tôi đã xây dựng danh tiếng của mình bằng cách cung cấp khả năng thiết kế, sản xuất và kiểm soát chất lượng vượt trội. Mục tiêu kinh doanh của chúng tôi là sự hài lòng của khách hàng và nhân viên cùng với trách nhiệm xã hội. Chúng tôi hoàn toàn ủng hộ tinh thần doanh nghiệp - "hợp tác", "nỗ lực" và "đổi mới". Chúng tôi làm việc chăm chỉ để đạt được những mục tiêu này và thích ứng với những thay đổi trên thị trường.
Trong thế giới rộng lớn, chúng tôi đang thực hiện các bước để kết nối với thiên nhiên và có ý thức về mục đích trải nghiệm, khám phá với sự tập trung kiên định vào sự đổi mới và hướng tới tương lai.
Chúng tôi là Hằng Phong.