About the role:
➢ Listen call recording/ real time agent consult to consumer.
➢ Quality scoring agent calls.
➢ Detect and record non-compliance found.
➢ Proposed report and training plan for agents.
➢ Coordinate with Trainer and Teamlead to coach and train agents.
➢ Propose solution to improve call quality and sales efficiency.
➢ Other tasks assiged by OM.
Requirements:
➢ At least 6 months experience in QA/QC possition.
➢ Knowledge and experience in telesales.
➢ Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
➢ Experienced in training and coaching is a plus.
➢ Skilled in analyzing records to provide problems and solutions.
➢ Ability to communicate and inspire employees.
Benefits:
➢ Competitive income according to ability 13th month salary; Quarterly and annual KPI rewards
➢ The company has foreign investment capital.
➢ Not a family company.
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Consider salary increase in June every year Pay social insurance, health insurance and enjoy full benefits according to labor law Participate in annual team building and Year End Party.
➢ Participate in internal activities: Monthly birthday party, Christmas party. Birthday and holiday gifts for Employees and Families (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival, etc.,,,)
Jufeng tech VN là công ty kỹ thuật công nghệ cao chuyên sản xuất camera an ninh và linh kiện bo mạch có trụ sở chính đặt tại Hàng
Châu- Trung Quốc . Năm 2019 thấy được tiềm năng ở thị trường VN , công ty đã quyết định thành lập công xưởng 5000m2 tại Đức Hòa
,Long An với mong muốn tìm đối tác hợp tác phân phối sản phẩm và gia công OEM số lượng lớn
Công ty Jufeng Tech có 100% vốn đầu tư nước ngoài.
Chuyên sản xuất, gia công, lắp đặt thi công các thiết bị camera, linh kiện điện tử, các thiết bị điện tử thông minh.