Việc làm Kersia Việt Nam

Cập nhật 31/10/2024 14:44
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Kersia Việt Nam
Junior Quality Assurance Specialist (Customer Service/ Call Center)
Kersia Việt Nam
1 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 14 - 18 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

QA(OPS) will be directly responsible for tasks including (but not limited to):

  • Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards.
  • Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and patient/doctors’s satisfaction.
  • Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
  • Providing report and analysis on quality progress to Manager/Head.
  • Training agent on new implementations and process changes.
  • Analyze the root cause of the issue and able to design an action plan.
  • Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
  • Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
  • Manage team performance to achieve KPIs of CSAT, CQM.
  • Participating in internal & external calibrations.
  • Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed
  • Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
  • Support team to build SOP.
  • Support ad-hoc audits.

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 1-year experience QA/ QC in customer service/ call center/ contact center environment.
  • Good at English.
  • Intermediate to advanced reporting skills.
  • Excellent ability to identify and analyze data for trends.
  • Experience in providing performance feedback.
  • Experience managing and driving team calibration to QA requirement.
  • Willing to travel across HCMC and provinces to perform center audits.
  •  Pro-active, hardworking and detail oriented.
  • Be able to adapt to the needs of a growing business through ad-hoc support and/or changes to the work requirements.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
414-420 Cao Thắng, Phường 12 (Quận 10), Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Kersia Việt Nam
Kersia Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
113-115 Ung Văn Khiêm, P. 25, Q.Bình Thạnh, TP. HCM, Việt Nam, Ho Chi Minh City, Vietnam

Công ty TNHH Kersia Việt Nam - Tập đoàn chuyên cung cấp các giải pháp toàn diện về vệ sinh và khử trùng cho mọi công đoạn của tiến trình sản xuất Thực phẩm an toàn “từ Nông trại đến Bàn ăn”.

Công nghiệp: Làm sạch và khử trùng từ trang trại đến bàn ăn (trong trang trại, trong sản xuất bia, trong đồ uống và thực phẩm, trong ngành dịch vụ thực phẩm)

Đây là một cơ hội tuyệt vời để trở thành một phần của một nhóm quan trọng cho sự phát triển của một nhà sản xuất rất thành công các hóa chất vệ sinh và an toàn sinh học chuyên dụng

 

Những nghề phổ biến tại Kersia Việt Nam

Bạn làm việc tại Kersia Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kersia Việt Nam

Kersia Việt Nam

Click để đánh giá