Phong Thủy Tam Nguyên ★ 2.0

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
Khác
Giáo dục / Đào tạo
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Phong Thủy Tam Nguyên

Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Ngân hàng
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán

Việc làm Phong Thủy Tam Nguyên

Cập nhật 11/12/2024 22:55
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Kiến Trúc Phong Thủy Tam Nguyên
Senior Sales Executive/ Chuyên viên Kinh doanh cao cấp
Phong Thủy Tam Nguyên 2.0★
2 đánh giá 18 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội

Mô tả công việc

Senior Sales Executive is in charge of tasks related to advising on building business strategies, improving customer experience services and developing potential customers database with the goal of maintaining & growing business opportunities.

1. Customer database:

  • Develop and maintain comprehensive customer database for catering events, seminars, …;
  • Foster strong relationships with existing clients;
  • Proactively identify and acquire new customers through data-driven strategies and targeted outreach.
2. Consulting & Sales:
  • Provide consulting services and sell event service packages tailored to customer needs;
  • Plan and develop event service package proposals, presenting them professionally and attractively to clients while adhering to company pricing regulations and guidelines from specialized departments;
  • Consult with clients to identify their preferences for venue (ballroom or outside catering), menu, decor, audio-visual elements, and other specific requirements to meet customer needs while maximizing revenue for the Company.
  • Provide price quotation, persuade customers & negotiate the terms of Service contracts.

3. Catering Operations:

  • Prioritize customer satisfaction by expertly planning and executing successful events;
  • To co-ordinate with the Executive Chef regarding the menu;
  • Coordinate and check all the events with other departments (F&B, Kitchen, Event Decoration, Sound & Lighting system, Security…) to make sure the events run smoothly;
  • Proactively address and resolve any issues that arise during event implementation.

4. Service quality & Customer service:

  • Collect the customer feedbacks after every function for service improvement purpose;
  • Working with other departments to quickly fix problems/ issues relating to service quality;
  • Consulting, supporting, answering questions/complaints from customers.

Other duties as assigned by the Sales Manager.

Quyền lợi được hưởng

  • Service charge bonus payable on monthly basic;
  • 12 annual leave per year, Saturday and Sunday off;
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
  • 2/9 bonus, 13th salary month bonus, annual bonus based on performance, annual review;
  • Duty meal and parking provided;
  • Annual health check-up, annual holiday trip with team;
  • Opportunities for learning and development;
  • Stable and professional working environment, opportunities to learn professional skills and advance in career, participate in the company's training program;
  • 30% discount when using services/buying products of brands belonging to Open Asia Group.

Yêu cầu công việc

Onboard from 01/03/2025;

1. Qualification & Experiences:

  • Bachelor's degree or above in business, event coordinating, hospitality, or a related field;
  • Minimum of 2-year experience in sales or hospitality will be an advantage;

2. Skills:

  • Excellence communicative English (both verbal & written);
  • High level of IT skills, including Microsoft Office/ Team 365/ Outlook, …;
  • Good interpersonal and communication skills;
  • Ability to conduct market research will be essential.

3. Personality:

  • Clever, ability to work independently;
  • Resulted oriented, proactive & honestly;
  • Ability to work under stress;
  • Passion for delivering exceptional levels of guest service.

Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV in English to HR Department at 12 Ly Dao Thanh, Trang Tien, Hoan Kiem, HN

or telephone: 024.3934 0888 - ext: 3042

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Kiến Trúc Phong Thủy Tam Nguyên
Phong Thủy Tam Nguyên Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

CÔNG TY TNHH KT PHONG THỦY TAM NGUYÊN được thành lập bởi 5 thành viên sáng lập là những người có kiến thức và niềm say mê nghiên cứu Văn Hóa Phương Đông (Phong thủy, Tử vi, Kinh dịch). Từ những ngày đầu, chúng tôi đã tổ chức các buổi gặp gỡ, chuyện trò, trao đổi kinh nghiệm trong học tập và nghiên cứu về Phong Thủy. Khi nhu cầu nghiên cứu học tập của các thành viên gia tăng, các hoạt động giao lưu được mở rộng và các lớp học về Phong Thủy, Tử Vi đã được mở ra với giảng viên là những thành viên sáng lập có đam mê, kinh nghiệm trong nghiên cứu và thành tựu ứng dụng học thuật trong thực tế. Lớp học ban đầu chỉ là để chia sẻ kiến thức cho các thành viên trong nội bộ công ty. Sau này, với sự tín nhiệm và giới thiệu của các thành viên, lớp học mở rộng giao lưu và tiếp nhận các học viên mới cũng là những người yêu thích và đam mê nghiên cứu về Văn Hóa Phương Đông, đặc biệt là các môn Phong Thủy, Tử Vi, Kinh Dịch, Bát tự, Huyền Không.


Review Phong Thủy Tam Nguyên

2.0
2 review

06/03/2023
Nhân viên/ Officer tại Hà Nội

Công ty phong cách gia đình, không ngày phép, không bảo hiểm, không hợp đồng lao động, buôn thần bán thánh(rv)

22/11/2023
Nhân viên tại Hà Nội

Không có gì nổi bật (rv)

Những nghề phổ biến tại Phong Thủy Tam Nguyên

Bạn làm việc tại Phong Thủy Tam Nguyên? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Phong Thủy Tam Nguyên

Phong Thủy Tam Nguyên

Click để đánh giá