Mô tả công việc
Manage pricing and quotation processes in a timely manner, ensuring accuracy and efficiency.
Oversee smooth delivery transactions with related parties, promptly addressing any issues that arise and suggesting appropriate improvement actions to prevent future occurrences.
Handle customer complaints by liaising with both internal parties and external customers, ensuring proper actions are taken and providing satisfactory solutions.
Provide support as per requests or assignments
Yêu cầu công việc
Education
• Bachelor’s Degree in any field
Skills and competencies:
Minimum of 2 years of experience in customer service or a related field, demonstrating a strong
understanding of customer-centric practices and problem-solving abilities.
Proficiency in both written and spoken English and Chinese languages, enabling effective
communication with diverse stakeholders.
Strong business acumen and the ability to understand and navigate complex operational
environments.
Excellent interpersonal skills, allowing you to collaborate seamlessly with internal and external
stakeholders.
Exceptional written and verbal communication skills, with the ability to convey information
clearly and concisely.
Self-motivated and capable of working independently, taking ownership of tasks and delivering
results
Note: Only shortlisted candidates will be contacted for further selection processes
Quyền lợi được hưởng
13 months salary and bonus
Saturday and Sunday off
Professional environment
Laird Plc được thành lập vào năm 1898, sau khi John Laird thành lập Birkenhead Ironworks ở Liverpool, Vương quốc Anh vào đầu những năm 1800. Laird là một doanh nghiệp công nghệ toàn cầu tập trung vào việc cho phép giao tiếp không dây và các hệ thống thông minh, đồng thời cung cấp các thành phần và hệ thống bảo vệ thiết bị điện tử. Chúng tôi có các cơ sở sản xuất tại 18 nhà máy với 58 công ty con khác trên toàn thế giới và tổng cộng 9.000 nhân viên. Doanh thu báo cáo của chúng tôi trong năm tài chính 2013 đã đạt 824 triệu USD