Key Responsibilities:
* IT service:
- Receiving support requests directly from users, via emails or hotlines, logging tickets to the Helpdesk system, and confirming the reception of requests to users in a timely manner.
- By oneself or together with the team, analyzing the issues, proposing solutions and implementing them in accordance with ETA guidelines for common IT tasks. Main areas of support include PCs (hardware/ software/ connectivity), LAN cabling, Wireless, printers, fax machines, scanners, photocopying machines, projectors, fixed telephones and other IT devices.
- Escalating network, server and corporate web tools/ applications related incidents/requests to VSIP Group IT expert teams for further resolution.
Escalating serious incidents to IT Assistant Manager/ Group IT Manager and the Management for immediate attention and decision making.
- Keeping track of incidents/requests and communicating with users/managers regarding their status and resolution.
- Supporting VSIP Group IT expert teams to maintain/upgrade IT infrastructure and application systems.
- Setting up PCs (hardware/ software/ connectivity) for newcomers and VSIP employees from other VSIP sites.
* IT Administration/ Management:
- Logging, tracking and updating tickets on the Helpdesk System.
- Suggesting the purchase of IT hardware/ software for new users or for upgrade/replacement if needed, checking condition/ configuration of new/ current items, updating the inventory system and keeping
them organized in the IT store. Liaising with vendors/ suppliers for delivery/ replacement/ maintenance services.
* Technology:
- Promoting research, innovation and new ideas, and running projects and initiatives to improve IT services and business efficiency.
- Actively participating in building/improving data protection, disaster recovery, business continuity and security programs.
Yêu cầu công việc
1. Knowledge (*):
- Technical knowledge: Basic knowing about PC and other IT devices' hardware/ software/ connectivity; including Windows and Linux operating systems, good skills in analyzing, diagnosing and trouble- shooting issues
- Others: Experienced in network, server, corporate web tool/ application and telecommunications systems is an advantage
2. Skills (*):
- Possessing customer/ service orient mentality
- Being proactive, willing to learn and to work overtime when requested
- Being social, communicative, calm and flexible when dealing with users
- Being innovative, cooperated, responsible, disciplined timely and accurate in performing tasks
3. Qualities (*):
- Graduate IT University
- Specialty or certificate of ITIL v3, CCNA, MCSA, LPI level1
- Fair English; Speak and Write
vietnam singapore industrial park j.v co. ltd là công ty Cổ phần đang hoạt động lĩnh vực IT Phần mềm tại Bình Dương. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "Tuyển Dụng IT Executive" với các kỹ năng như Network, Server, Hardware. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Bảo Hiểm Y Tế, Chăm Sóc Sức Khỏe khi làm việc tại vietnam singapore industrial park j.v co. ltd.Network
Server
HardwareBảo Hiểm Y Tế
Chăm Sóc Sức Khỏe
Cơ Hội Phát Triển
Công ty TNHH Liên doanh Hasan-Dermapharm là công ty sản xuất liên doanh với tập đoàn Dermapharm AG, thuộc Cộng hòa Liên Bang Đức có trụ sở chính tại thành phố Munich. Hiện nay công ty mẹ Dermapharm AG có 6 nhà máy sản xuất dược phẩm hàng đầu tại Đức bao gồm: Cancernova GmbH,, Mibe GmbH Arzneimittel, Rheila Gmb, Tiroler Nussöl, Acis Arzneimittel GmbH và Hubner.
Công ty TNHH Liên doanh Hasan-Dermapharm được thành lập vào năm 2004, là một trong những công ty có tốc độ phát triển và tăng trưởng hàng đầu tại Việt Nam và là đây cũng là một trong những công ty tiên phong đầu tiên tại Việt Nam có nhà máy sản xuất đạt tiêu chuẩn GSP, GLP và GMP-WHO.
Công ty TNHH Liên doanh Hasan-Dermapharm được xây dựng dựa trên tiêu chuẩn quốc tế cùng với các đội ngũ nhân viên và công nghệ hàng đầu đến từ Cộng hòa liên bang Đức. Hiện nay Công ty liên doanh Hasan – Dermapharm đang sản xuất nhượng quyền từ 2 công ty con của tập đoàn Dermapharm AG là Mibe & Acis. Công ty hiện nay nay có khoảng 650 nhân viên trong đó có hơn 400 nhân viên marketing và 200 nhân viên làm việc tại các nhà máy và nhiều hệ thống phân phối bao phủ khắp cả nước.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
-
Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Lịch sử thành lập
- 2004: công ty được thành lập
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Mission
- Hasan – Dermapharm luôn tiên phong trong việc nghiên cứu, phát triển và thương mại hóa các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao với tiêu chí : “ Chất lượng châu âu trên từng viên thuốc “ để phòng và chữa trị, giảm thiểu gánh nặng và nâng cao chất lượng cuộc sống của bệnh nhân.