Mô tả công việc
- Picking guests from their location/Airport as per instructions received.
- Checking car conditions.
- Ensuring that the vehicle is equipped with necessary amenities.
- Keeping record of car expenses.
- Opening doors for the guests.
- Maintain detailed knowledge of all facilities and services offered by the hotel
- Provide every assistance to passengers affected by layovers
- Promote and sell the hotel to arriving guests who do not have accommodation (ie walk in guests)
- Maintain appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniform and appearance
- Establishes and maintains effective employee relations
- Attends and participates in departmental meetings and training sessions as required
- Completion of assigned pickup and drop as per the hotel/guest instructions
Quyền lợi được hưởng
At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws
We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs
True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner
There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.
Yêu cầu công việc
- Driving licence required
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Liên doanh T&A Ogilvy là Công ty liên doanh giữa Công ty Tư vấn truyền thông T&A và tập đoàn WPP, một trong những tập đoàn truyền thông lớn nhất thế giới. Trụ sở chính của T&A Ogilvy tại Hà Nội đi vào hoạt động từ năm 1995.
Với hơn 10 năm kinh nghiệm, chúng tôi hiện có hơn 60 chuyên gia với kinh nghiệm sâu rộng trong nhiều lĩnh vực của hoạt động truyền thông, và lợi thế vuợt trội về truyền thông doanh nghiệp, quan hệ chính phủ, quan hệ báo chí, quản lý khủng hoảng, và thực hiện các chương trình trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp.
Năm 2005, văn phòng thứ hai của T&A Ogilvy được đưa vào hoạt động tại Thành phố Hồ Chí Minh. Văn phòng chi nhánh hiện đang phát triển mạnh với gần 30 chuyên viên PR, cung cấp dịch vụ chủ yếu cho nhóm khách hàng tiêu dùng và những thương hiệu cao cấp.
Cả hai văn phòng của T&A Ogilvy đều được đặt tại khu vực trung tâm thành phố, với đầy đủ các trang thiết bị hiện đại. Hai văn phòng hỗ trợ, phối hợp và liên kết với nhau để cung cấp những dịch vụ truyền thông trọn gói, đa dạng, thuận tiện, và hiệu quả cho khách hàng.