(a) Participate in detailed planning for event/activation projects (Proposal), including customer needs analysis, strategic direction, goal setting, scope, budget, timeline, and implementation methods.
(b) Research, explore, and monitor cultural and social trends related to the client's business activities. Develop strategies based on trends, consumer behavior, and business objectives for clients.
(c) Develop and propose strategies for implementing communications activities on online and offline social channels.
(d) Coordinate with partners and stakeholders to execute the communications campaign.
(e) Utilize various measurement, tracking, and optimization tools for the campaign.
(f) Monitor project proposal progress, promptly report issues, risks, and difficulties encountered during implementation, and propose corrective and improvement solutions.
(g) Support (as assigned by the Project Manager) in evaluating project effectiveness, collecting and analyzing data on outputs, inputs, benefits, and customer satisfaction, and comparing these with the established targets.
(h) Support (as assigned by the Project Manager) in preparing final reports and proposing development directions for future projects.
(i) Write program introductions (Creative Content), company materials (Credential), etc., as assigned by the Project Manager.
CÔNG TY TNHH LINH KIỆN ĐIỆN TỬ SEI (VIỆT NAM) có trụ sở tại C-6, Khu Công Nghiệp Thăng Long, Đông Anh, Hà Nội, là công ty 100% vốn của Nhật Bản thành lập từ năm 2001, hiện thuộc tập đoàn Sumitomo Electric Industries, chuyên sản xuất và kinh doanh Bảng vi mạch dẻo và các linh kiện điện tử có liên quan khác.
SEEV bắt đầu đi vào hoạt động từ ngày 01/10/2012, có vốn đầu tư là 60 triệu đô la Mỹ. Quy mô nhà máy vào khoảng 42,000 m2 với gần 4000 công nhân viên.
Mục tiêu của SEEV nói riêng và toàn bộ tập đoàn Sumitomo Electric Industries nói chung là trở thành một công ty xuất sắc tuyệt vời (Glorious Excellent Company).