Mô tả công việc
Marketing Planning
Develop the mid and long- term growth strategy: Address the market trend, technology and consumer trend, develop 3- 5 years growth plan products and market segment wise.
Marketing and product strategy, business plan, and budget preparation
Develop the market intelligence activity: Define and execute demand research, competitor’s movement, consumer insights, technology trend and operational tactics
ATL
Activities Management
Zalo, Tiktok, Facebook account management (Advertisement / content, Traffic, Consumer in- sight management)
Corporate and Product visualization Management
Map Program
ATL Activities management such as activities ROI(TVC, Online / Digital, OOH, PR / CSR, Brand Event)
BTL Activities Management
Product Management Activity management : Product pricing and competitor benchmarking, Product technical roadmap, rebate Sell- in
New product launching: Develop, implement and coordinate with partners and stakeholders to drive effective marketing plans, the promotional calendar for new products launching.
Trade Promotion management: Develop and execute the sell- out promotion program, Monitor, measure and analyze the efficiency and ROI of marketing initiatives and programs, and maintain the data quality of the marketing database
Business Development Activity management: Demo, Technical Meeting, Crop Events, Product Events
POSM Production and Installation: Designation, production and installation, Vendor management.
Farmer Activity management: Farmer Club, CRS event
Budget Management
ATL, BTL Budget management: Approve the budget execution, Vendor selection and management, Employee advance management
Department Operating Budget management: Department operating expenses management
Team Management
HR planning and organization chart development
Team KPI management
Training management
Performance dialogue
SOP and policy development
Develop and SOP, Policies and monitor the compliance from the department
Yêu cầu công việc
Knowledge and education level:
- Knowledge about plant protection products and related products
- Graduated in Marketing or Plant protection/ Agriculture/ Economy…
Skills:
- Work independently
- Strong closing skills; proven oral, written, telephone and presentation skills. Strong interpersonal skills.
- Risk management
- Planning
- Problems solving
Experience: At least 05- 10 years in the same position
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-02 23:30:03
Công Ty TNHH Lynd Việt Nam Khi cuộc sống ngày càng phát triển, người tiêu dùng càng hướng tới các thực phẩm sạch và có lợi cho sức khỏe, tuy nhiên vẫn phải cung cấp đầy đủ chất dinh dưỡng với giá thành hợp lí. Hiểu được mong muốn này, Lynd Việt Nam – nhà phân phối thực phẩm nông sản organic đạt chuẩn quốc tế – đã làm việc không ngừng để mang những sản phẩm có thể đáp ứng yêu cầu của khách hàng. Trải qua nhiều năm thành lập và phát triển, Lynd Việt Nam đã đạt được nhiều thành tựu đáng kể, trở thành một trong những công ty được người tiêu dùng chọn lựa và gửi gắm niềm tin.
Tầm Nhìn Của Chúng Tôi Là?
- Trở thành thương hiệu đứng đầu Việt Nam về cung cấp sản phẩm nông sản organic.
- Chung tay, góp sức, nâng cao nhận thức bảo vệ sức khỏe cho cộng đồng, từ đó phát triển đất nước, xã hội.
Cơ Sở Nào Để Chúng Tôi Thực Hiện Lý Tưởng Đó?
- Chúng tôi – Lynd Việt Nam – luôn đặt sức khỏe của khách hàng lên hàng đầu. Mỗi một sản phẩm đều phải trải qua quy trình nghiêm ngặt về kiểm tra chất lượng và an toàn vệ sinh thực phẩm
Đặc Điểm Nổi Bật
- Nguyên liệu nông sản sạch chuẩn Organic, chất lượng cao, đảm bảo an toàn vệ sinh, bao bì đẹp mắt, giá cả phải chăng
- Đối Tác Đáng Tin Cậy, Chiến Lược, Lâu DàiTrải qua nhiều năm tìm kiếm và hợp tác, Lynd Việt Nam cùng các đối tác không ngừng phát triển để nâng cao chất lượng, đáp ứng được nhu cầu ngày càng tăng của quý khách hàng.