Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance (80%)
- Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
- Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
- Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
- Conduct training/ refresh training for CC staff.
- Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
- Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.
Back-up force for CC in daily work (10%)
- Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints
Others (10%)
- Join as a key member in CC’s activities, projects…
- Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
- Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
- Perform other tasks as assigned by managers from time to time
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
- Good customer services experience, esp. at Call Center
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Mektec Việt Nam trực thuộc tập đoàn NOK – Nhật Bản. Hiện tại, Việt Nam là nước thứ 10 trên thế giới được tập đoàn NOK đầu tư với tổng vốn đầu tư lên đến 100 triệu USD (tương đương 125.000 tỷ đồng). Và nhà máy tại Hưng Yên chính là nhà máy thứ 3 của tập đoàn đầu tư tại Việt Nam, sau 2 nhà máy ở Đồng Nai và Hải Phòng. Dự án này với 100% vốn đầu tư nước ngoài đã góp phần lớn trong việc tạo ra dấu ấn cho việc thu hút đầu tư FDI của tỉnh Hưng Yên.
Nhà máy Mektec được xây dựng chuyên để sản xuất các bản mạch linh hoạt, nhẹ và có thể uốn cong, dùng trong các thiết bị di động, máy tính bảng hoặc nhiều thiết bị điện tử khác. Mục tiêu của Mektec Việt Nam chính là mang đến các sản phẩm có chất lượng cao để cung cấp cho tập đoàn cũng như góp phần cống hiến vào sự phát triển kinh tế nước nhà.