Việc làm CÔNG TY MIHACO

Cập nhật 13/12/2024 12:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MIHACO VIỆT NAM
Customer Success Executive
CÔNG TY MIHACO
9 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 01/07/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

I/ INTRODUCTION

LitGroup takes great pride in being a reputable and professional data solution provider catering to the needs of e-commerce businesses. We aim to offer our valued customers the utmost quality and security data processing experience. Established in 2011, LitGroup holds ownership of 3 brands: LitExtension, LitCommerce, and Litos. We’re supporting more than 200 e-commerce platforms in over 80 countries worldwide, garnering a remarkable customer satisfaction rate of over 90%.

To expand our service offering globally, we are actively seeking talents with a sense of responsibility, trustworthiness, optimism, and a passion for continuous learning. If you’re searching for a company with a professional environment and ample development opportunities, LitGroup is the perfect fit for you. 

We are currently in the process of recruiting a Customer Success Executive - level Senior. For additional information, please refer to the details provided below.

Working time: From Monday to Saturday Morning

Working location: 10th Lilama Office Building, no.56 To Huu Street, Trung Van ward, Nam Tu Liem district, Hanoi.

Please visit us:

  • Website: litcommerce.com / litextension.com / litos.io
  • Fanpage: LitGroup Careers

II/ RESPONSIBILITIES

  • Manage and operate CX mapping:
  • Customer Experience Mapping Development: Build a CX Mapping and establish service standards to enhance customer experience across touchpoints;
  • CX Mapping Operations: Train the CX mapping mindset for the key stakeholders, and assess the effectiveness of CX mapping;
  • Solution Provision and Experience Enhancement: Identify and implement targeted solutions to continually elevate customer experience quality.
  • Handle customer issues;
  • Provide customer insight and up-sales consulting to stakeholders.

III/ REQUIREMENTS

  • Graduated from FTU, NEU, or related universities;
  • Having 3+ years of experience in relevant roles, with expertise in building and managing CX Mapping;
  • Proficient English: 6.0 IELTS or equivalent;
  • Strong customer service knowledge;
  • Strong Communication, Training, Analytical, and Problem-solving skills;
  • Ability to work independently;
  • Experience working at a tech company with international clients and with a SaaS model is a plus.

IV/ BENEFITS

  • Basic Salary: 15.000.000 - 25.000.000 VND/month.
  • 13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, project…
  • Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea breaks.
  • Competency assessment every 6 months, with a clear career advancement path.
  • An innovative and diverse working environment, with respect and support from colleagues and management.

V/ HOW TO APPLY?

  • Candidates interested in this vacancy please send an updated resume to the email address: [email protected].
  • Hotline: 034 846 8866 (Ms Dung).


Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH MIHACO VIỆT NAM
CÔNG TY MIHACO Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

CÔNG TY TNHH Mihaco là thành viên của tập đoàn Big Holding kinh doanh về mảng Dược và mỹ phẩm. BIG HOLDING (https://www.bigholding.vn/) tự hào được biết đến là một doanh nghiệp Tư vấn đầu tư và thực hiện Đầu tư vào các lĩnh vực có tầm quan trọng và ảnh hưởng thiết thực đến đời sống xã hội với mục tiêu đem lại sự phát triển phồn vinh cho đất nước, với nhiều lĩnh vực hoạt động như: Dược mỹ phẩm, Thời trang, Thương mại và Dịch vụ, Công nghệ, Bất động sản, BlockChain,...

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng bảo hiểm sức khỏe cho 100% nhân viên
  • Bảo hiểm tư nhân cao cấp

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch, teambuilding 2 lần/năm 
  • Các hoạt động thể thao, văn nghệ, khiêu vũ và dã ngoại
  • Các hoạt động nội bộ, câu lạc bộ thể thao, xã hội, gym, yoga, bơi lội…

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2019

Mission

  • Với phương châm “Con người là yếu tố cốt lõi của sự phát triển”, MIHACO luôn tạo ra môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp và nhiều cạnh tranh, là nơi thật sự tôn vinh những tài năng và giá trị con người, nơi để tất cả nhân viên đồng tâm hiệp lực vì mục tiêu chung và cùng nhau tỏa sáng.

Bạn làm việc tại CÔNG TY MIHACO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY MIHACO

CÔNG TY MIHACO

Click để đánh giá