Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Contact appropriate individual or department (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling. Determine and give complimentaries to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets, gift certificates). Promote awareness of brand image internally and externally. Process requests for redeeming Marriott Rewards points. Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail. Enter Marriott Rewards information into appropriate software when taking guest reservations. Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns. Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing).
Assist management in training and motivating employees; serve as a role model. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Monitor the performance of others to ensure adherence to quality expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Yêu cầu công việc
• Fluent English & Strong communication & Service mind
• At least 01 year experience in the same position.
• Good at Word/ Excel/PowerPoint
Quyền lợi được hưởng
Service charge
Social Insurance
Attractive remuneration package & 13th month salary
Local and International training course
05 working days
02 day-off per week
Duty meal & Uniform provided by hotel
Taxi for late night shift
Free motorbike & car parking
Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
Associate Appreciation Week
Take-care culture
Baby born gift
Birthday gift
Marriage allowance
Bereavement allowance
Annual health check
Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
Zhejiang Mingri Holdings Group Co., Ltd., trực thuộc Hợp tác xã cung ứng và thương mại tỉnh Chiết Giang, là một doanh nghiệp cổ phần trực thuộc tỉnh chuyên về kinh doanh hóa chất nhựa của Tập đoàn Zhenong Holdings. Hoạt động kinh doanh chính là phân phối nguyên liệu công nghiệp hóa chất nhựa, gia công màng nhựa, sản xuất và phân phối nguyên liệu nhựa cải tính (có thể phân hủy), sản phẩm nông sản, sản phẩm năng lượng và hóa chất...Công ty thành lập năm 1998, vốn đăng ký 370 triệu NDT, tổng tài sản 7,5 tỷ NDT, gần 1000 công nhân viên, quy mô hoạt động hàng năm đạt 7,55 triệu tấn, ước đạt 67 tỷ NDT. Công ty chúng tôi luôn gánh vác sứ mệnh “Tạo ra giá trị trong khi truyền tải giá trị”, để phục vụ sự phát triển bền vững của ngành hóa chất nhựa, chúng tôi đã thiết lập quan hệ đối tác hợp tác chặt chẽ với gần 150 doanh nghiệp hóa dầu, hóa than quy mô lớn và vừa, cùng hơn 22.000 doanh nghiệp sản xuất sản phẩm hóa nhựa cả trong và ngoài nước. Thành lập các chi nhánh công ty ở các thành phố như Quảng Châu, Hạ Môn, Thiên Tân, Vũ Hán, Thành Đô, Tây An..., hình thành nên hệ thống mạng lưới dịch vụ phân phối hóa nhựa trên khắp toàn quốc. Thành lập các công ty nước ngoài tại Singapore, Việt Nam, Hồng Kông và Hoa Kỳ nhằm đẩy nhanh mục tiêu toàn cầu hóa. Thông qua sự kết hợp giữa kinh doanh nguyên liệu thông dụng và nguyên liệu chuyên dụng, giữa dịch vụ thương mại hàng có sẵn và hợp đồng tương lai, giữa thương mại trong nước và thương mại quốc tế, giữa thương mại và công nghiệp, với tầm nhìn chiến lược về số hóa, tài chính hóa và quốc tế hóa, chúng tôi không ngừng thúc đẩy sự phân phối khu vực, nghiên cứu sản xuất, dịch vụ ưu hóa, chuỗi cung ứng dịch vụ tài chính, dịch vụ logistics và các hoạt động lành mạnh khác, xây dựng hệ thống dịch vụ chuỗi ngành công nghiệp hóa nhựa toàn cầu, mục tiêu tạo ra nhà cung cấp chuỗi dịch vụ ngành công nghiệp hóa nhựa có giá trị hợp tác nhất trên thế giới. Công ty là đơn vị phó chủ tịch Hiệp hội Công nghiệp Gia công Nhựa Trung Quốc. Tháng 7 năm 2021, được Bộ Thương mại và 8 đơn vị khác cùng đánh giá là doanh nghiệp tiêu biển lớp đầu tiên ứng dụng và đổi mới chuỗi cung ứng cấp quốc gia. Năm 2020 được Sở Thương mại tỉnh Chiết Giang công nhận là “Nền tảng (chuỗi cung ứng) nhập khẩu trọng điểm của tỉnh Chiết Giang”. Nhiều năm liền đạt danh hiệu “Tín dụng doanh nghiệp hạng AAA”, “Doanh nghiệp tôn trọng hợp đồng giữ chữ tín hạng AAA” do các tổ chức tài chính, cơ quan quản lý hành chính công thương các cấp trao tặng, tạo dựng hình ảnh doanh nghiệp và tuy tín doanh nghiệp tốt trong xã hội.