· Develop, implement, and manage contracts and service level agreements for the procurement of goods & services for departments like Marketing, HR, IT, Property Maintenance, and more.
· Investigate, develop and promote the use of progressive supply chain tools and technologies to accomplish procurement objectives.
· Develop and foster successful, long-term business relationships and ongoing process improvements with key suppliers.
· Identify opportunities for operational and procurement process improvement.
· Reviews non-contracted purchases to identify opportunities for standardization, contracting, and cost reduction.
· Responsible for regular reporting including contracts completed, cost savings, and other metrics to Director, Budget Holders.· Bachelor's degree in business administration, Finance, Accounting, or related field.
· Professional fluency in English is essential, both written and spoken.
· Minimum of five years' procurement experience working within large international companies.
· Knowledge of leading practices in procurement and strategic sourcing as well as operational.
· Excellent knowledge of end-to-end supply management processes including competitive bidding, contract management, supplier performance management, and life cycle costing processes.
· Strong interpersonal, presentation, communication, conflict resolution and stakeholder relationship management skills to engage others, build consensus and resolve issues.
· Able to manage a high volume of work in a fast-paced environment with multiple priorities and deadlines.
· Proficient computer skills with advanced skills on MS Office applications including Excel.· Competitive salary package
· Full salary provided during the 2-month probation period
· Full salary coverage for social insurance and premium PTI health insurance
· Immersive global environment with daily English practice
· Flexible working hours, focus on performance & work efficiency
· Top-notch office space meeting international standards, featuring a Sky Garden for internal events, complimentary tea and coffee in the pantry, and leisure sports options like table tennis and foosball
Tek Expert là một doanh nghiệp lớn mạnh, thành công và có giá trị cao nhờ có đội ngũ nhân viên thông minh, ham học hỏi, luôn coi sự hài lòng của khách hàng và kết quả làm việc là mục tiêu theo đuổi. Chúng tôi luôn tìm kiếm những con người cùng chí hướng muốn tạo nên điều khác biệt. Với lượng khách hàng trên toàn thế giới, chúng tôi tự hào được khách hàng công nhận những cam kết trong việc cung cấp chuyên môn kỹ thuật và dịch vụ chăm sóc khách hàng vượt trội. Có thể câu nói con người là tài sản lớn nhất của doanh nghiệp đã trở nên sáo mòn nhưng ở Tek Expert chúng tôi hoàn toàn tin tưởng vào điều đó.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
Đó là lý do doanh nghiệp chúng tôi được xây dựng trên các mối quan hệ lâu bền, tin cậy và sự cam kết chất lượng vượt trội trong mọi dịch vụ chúng tôi cung cấp.
Review TEK EXPERTS CO., LTD.
Cơ sở vật chất văn phòng nhìn chung tốt.(GL)
Công việc này rất phù hợp với tôi.(GL)
Môi trường làm việc tốt (GL)