Siêu thị Aeon Citimart

Hồ Chí Minh
500 - 1.000 nhân viên
Bán hàng/ Kinh doanh
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Siêu thị Aeon Citimart

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Vận tải
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Nghiên cứu và Khoa học
Giáo dục
Ngân hàng

Việc làm Siêu thị Aeon Citimart

Cập nhật 02/06/2025 11:47
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH MTV Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)
[Long An] Omni Channel Division Leader - Trưởng quầy bán hàng đa kênh
Siêu thị Aeon Citimart
672 việc làm 48 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 17/03/2025
Hạn nộp hồ sơ: 16/04/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Long An

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Be responsible for lead Omni team executing customer orders through AEON sales channels correctly.
Serving and consulting customers to bring customers the opportunity to experience the best shopping service at home through Aeon's sales channels.
Manage and make sure that all activities work as well

1. Online sale management (40%)

  • Brief all subordinates about promotion schemes to ensure clear understanding and proper execution
  • Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
  • Daily monitor and ensure all working tools and equipment of the section are adequate and in good conditions.
  • Directly resolve /Support subordinates to resolve customers’ complaints
  • Monitor all kinds of Online Sale reports
  • Follow & update online sale scheme timely
  • Price change follow MD & OP plan
  • Control stationery usage and have a cost reduction plan
  • Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior
  • Follow & update online sale situation frequency to Online Sale Manager/ Store Manager
  • Responsible for arranging and coordinating delivery to ensure orders are always delivered to customers quickly and promptly.

2. Cash Management (20%)

  • Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
  • Ensure liabilities and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses

3. Manpower management (20%)

  • Arrange Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
  • Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations
  • Monitor Group Leader(s), General Staff’s attendance and attire
  • Approve duty roster, shift plan raised by Group Leader(s)
  • Be responsible for Group Leader(s) and General Staff’s performance
  • Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
  • Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
  • Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
  • Identify potential staff for succession planning purposes
  • Build and promote team work spirit

4. Expense control (10%)

  • Propose and provide solutions and tools to optimize resources
  • Based on the actual situation to propose and allocate reasonable orders to optimize delivery costs
  • Allocate tools and equipment reasonably to save costs

5. Other duties (10%)

  • Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations
  • Be on duty and act as Line Manager’s roles when Line Manager’s not present at work (i.e. is on leave or on business trip)
  • Other tasks or responsibilities as assigned by direct Line Manager and Store Manager

Yêu Cầu Công Việc

  • College degree
  • Prefer at least 1 year at online sale position
  • Minimum 3 years related experience is required
  • Good communication skill
  • Good command of verbal English
  • Teamwork skill: Actively promote team work
  • Leadership: Acting leadership by example
  • Computer literate: Word, Excel, Powerpoint

Địa điểm làm việc

Long An
Số 88 QL 1A, Phường 6, Thành phố Tân An, Tỉnh Long An, Việt Nam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công ty TNHH MTV Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)
Siêu thị Aeon Citimart Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Saigon Paragon, Số 3 Nguyễn Lương Bằng, Phường Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Được thành lập vào năm 1994, CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN HỘI NHẬP PHÁT TRIỂN ĐÔNG HƯNG, Thành lập Citimart là siêu thị đầu tiên tại Việt Nam. Sau 20 năm hoạt động độc lập, Citimart và AEON Nhật Bản thành lập mối quan hệ hợp tác với hy vọng liên tục đổi mới và cải thiện dịch vụ của Citimart.
Công ty TNHH Đông Hưng hiện là một phần của tập đoàn Aeon Nhật Bản, quản lí các thương hiệu bao gồm AEON Citimart, AEON Citimart BB, CitiBread và Citi Premium.
Cho đến nay, chúng ta có hơn 20 cửa hàng tại Tp.HCM, Hà Nội, Nha Trang, Kiên Giang, Bình Dương, Hưng Yên với hơn 1,000 nhân viên. AEON Citimart đã giành được một số giải thưởng được công nhận bởi VNR 500, thương hiệu nổi tiếng và cơ quan chính phủ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1994

Mission

  • Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát

Những nghề phổ biến tại Siêu thị Aeon Citimart

Bạn làm việc tại Siêu thị Aeon Citimart? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Siêu thị Aeon Citimart

Siêu thị Aeon Citimart

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo