About the role:
➢ Listen call recording/ real time agent consult to consumer.
➢ Quality scoring agent calls.
➢ Detect and record non-compliance found.
➢ Proposed report and training plan for agents.
➢ Coordinate with Trainer and Teamlead to coach and train agents.
➢ Propose solution to improve call quality and sales efficiency.
➢ Other tasks assiged by OM.
Requirements:
➢ At least 6 months experience in QA/QC possition.
➢ Knowledge and experience in telesales.
➢ Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
➢ Experienced in training and coaching is a plus.
➢ Skilled in analyzing records to provide problems and solutions.
➢ Ability to communicate and inspire employees.
Benefits:
➢ Competitive income according to ability 13th month salary; Quarterly and annual KPI rewards
➢ The company has foreign investment capital.
➢ Not a family company.
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Consider salary increase in June every year Pay social insurance, health insurance and enjoy full benefits according to labor law Participate in annual team building and Year End Party.
➢ Participate in internal activities: Monthly birthday party, Christmas party. Birthday and holiday gifts for Employees and Families (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival, etc.,,,)
Là doanh nghiệp tiên phong trong lĩnh vực sản xuất ghế Pedi-Spa, Lạc Long tự hào là Công ty duy nhất tại Việt Nam cung cấp các sản phẩm ghế Spa nail chất lượng cao, có tính thẩm mỹ, độ an toàn theo tiêu chuẩn quốc tế. Tiền thân của Công ty được sáng lập từ năm 1998, qua nhiều lần thay đổi tên và mô hình hoạt động, đến nay được biết đến dưới tên gọi Công ty TNHH MTV TMSX Lạc Long. Với quy mô 25.000 m2 tọa lạc tại khu công nghiệp Long Hậu, Lạc Long đã khẳng định được vị thế của mình, trở thành nhà máy sản xuất ghế Pedi-Spa hàng đầu thế giới, cung cấp những mặt hàng sáng tạo, chất lượng cao đến thị trường tại Mỹ cùng các nước trên thế giới dưới thương hiệu Lexor - một thương hiệu uy tín trong ngành Công nghiệp sản xuất ghế cho Spa nail.