I/ INTRODUCTION
LitGroup takes great pride in being a reputable and professional data solution provider catering to the needs of e-commerce businesses. We aim to offer our valued customers the utmost quality and security data processing experience. Established in 2011, LitGroup holds ownership of 3 brands: LitExtension, LitCommerce, and Litos. We’re supporting more than 200 e-commerce platforms in over 80 countries worldwide, garnering a remarkable customer satisfaction rate of over 90%.
To expand our service offering globally, we are actively seeking talents with a sense of responsibility, trustworthiness, optimism, and a passion for continuous learning. If you’re searching for a company with a professional environment and ample development opportunities, LitGroup is the perfect fit for you.
We are currently in the process of recruiting a Customer Success Executive - level Senior. For additional information, please refer to the details provided below.
Working time: From Monday to Saturday Morning
Working location: 10th Lilama Office Building, no.56 To Huu Street, Trung Van ward, Nam Tu Liem district, Hanoi.
Please visit us:
- Website: litcommerce.com / litextension.com / litos.io
- Fanpage: LitGroup Careers
II/ RESPONSIBILITIES
- Manage and operate CX mapping:
- Customer Experience Mapping Development: Build a CX Mapping and establish service standards to enhance customer experience across touchpoints;
- CX Mapping Operations: Train the CX mapping mindset for the key stakeholders, and assess the effectiveness of CX mapping;
- Solution Provision and Experience Enhancement: Identify and implement targeted solutions to continually elevate customer experience quality.
- Handle customer issues;
- Provide customer insight and up-sales consulting to stakeholders.
III/ REQUIREMENTS
- Graduated from FTU, NEU, or related universities;
- Having 3+ years of experience in relevant roles, with expertise in building and managing CX Mapping;
- Proficient English: 6.0 IELTS or equivalent;
- Strong customer service knowledge;
- Strong Communication, Training, Analytical, and Problem-solving skills;
- Ability to work independently;
- Experience working at a tech company with international clients and with a SaaS model is a plus.
IV/ BENEFITS
- Basic Salary: 15.000.000 - 25.000.000 VND/month.
- 13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, project…
- Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea breaks.
- Competency assessment every 6 months, with a clear career advancement path.
- An innovative and diverse working environment, with respect and support from colleagues and management.
V/ HOW TO APPLY?
- Candidates interested in this vacancy please send an updated resume to the email address: [email protected].
- Hotline: 034 846 8866 (Ms Dung).
Nhằm tạo mọi điều kiện ưu đãi tối đa cho các bạn trẻ Việt Nam năng động, yêu thích tiếng Anh có một cơ hội nghề nghiệp ổn định, thu nhập cao, môi trường làm việc chuyên nghiệp và đầy triển vọng thăng tiến, cùng với mục tiêu cấp bách đáp ứng nhu cầu phát triển rộng rãi của Công ty và Trường ngoại ngữ Đa-Minh như:
+ Khai trương thêm các Cơ sở mới.
+ Đào tạo và cung cấp cho ngành giáo dục các chuyên gia giảng dạy IELTS quốc tế chuyên nghiệp.
+ Hợp tác đào tạo với các đối tác giáo dục quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
- Thực hiện sứ mệnh vì Cộng đồng “Giúp hàng triệu người Việt giỏi tiếng Anh như ngôn ngữ chính thứ 02-Nâng tầm tương lai Việt”.