The Seller Operation Solutions (SOS) team focuses on various topics, with one goal in mind: To make the selling journey of sellers on Shopee to be as smooth and as positive as possible. To achieve this, the Seller Services team engages in providing and assisting sellers in using current Shopee operation services. These services help to optimize and improve seller fulfillment rate and operation issues, coordinate with the internal Shopee team to enhance special support for sellers, or even provide solutions that many sellers are struggling to meet. All for the sake of ensuring customer satisfaction of both sellers and buyers on Shopee be the ultimate shopping experience!
Job Description
- Collaborate closely with cross functional teams to understand service opportunities & challenges to drive service level improvements, including but not limited to:
- Identify service opportunities and challenges;
- Align expectations with stakeholders;
- Collect, clean, analyze & visualize data;
- Present findings & recommendations;
- Align next steps & drive implementation;
- Document data & alignments.
- Drive continuous improvement projects to enhance service level across key services.
- Drive new service development to keep serving sellers.
- Handle other assigned tasks from team lead.
- Bachelor degree in a relevant field (e.g., Business Administration, Data Analysis).
- 2+ years of experience in data analysis & reporting field. Experience in eCommerce is a plus.
- Familiarity with dashboard design, data analysis & visualization tools. Ability to to produce periodic reports with highlighted insights.
- Strong in critical thinking, problem solving & stakeholder management.
- Result oriented, self-driven & team player striving for team success.
CONG TRI – thương hiệu thời trang cao cấp, trực thuộc tổng công ty Nguyen Cong Tri được thành lập năm 2002 bởi nhà thiết kế Nguyễn Công Trí.
CONG TRI tinh lược nét đẹp người phụ nữ – thanh lịch và hiện đại, nữ tính và quyền lực – thông qua các chi tiết cắt may tinh xảo, thêu đính tinh tế và dựng phom cầu kì trên các nền chất liệu vải cao cấp của thế giới.
Thương hiệu phát triển hai dòng sản phẩm thời trang chính: Trang phục ứng dụng (Ready-to-Wear) và Trang phục dự tiệc (Eveningwear) tại thị trường trong nước và quốc tế.
Sự tinh mỹ trong từng đường nét thiết kế được nhận định là giá trị cốt lõi giúp người phụ nữ thăng hoa trong thế giới thời trang.
Khách hàng của CONG TRI bên cạnh giới nghệ sĩ còn có các doanh nhân và chính khách. Họ đều là những người phụ nữ hiện đại sang trọng, thông tuệ và thành công trong nhiều lĩnh vực của xã hội.
Đến nay, thương hiệu đã chinh phục được những nhân vật mộ điệu đình đám, những ngôi sao, người truyền cảm hứng có tầm ảnh hưởng như cựu Đệ nhất Phu nhân Mỹ Michelle Obama, Beyoncé, Rihanna, Rita Ora, Gwen Stefani, Kate Bosworth, Naomi Campbell, Sophie Turner….