- Strategic Leadership and Planning (35%)
- Define and support the overall Brand & Marketing integrated strategy in collaboration with the regional marketing team.
- Develop and execute Go-to-Market Strategies, including ATL/BTL/TTL or 360 Plans, to ensure cohesive and impactful brand presence.
- Identify target audiences, set objectives, and outline desired outcomes for marketing campaigns
- Brand Management (20%)
- Ensure a coherent and consistent brand image across all retail touchpoints in our customers' physical stores.
- Drive meaningful campaigns, partnerships, tie-ups, and promotions to enhance brand relevance and strengthen brand and customer engagement
- Budget Management (15%)
- Ensure efficient use of the assigned budget to deliver maximum brand amplification.
- Track and report on marketing expenditures, ensuring cost-effective strategies and high ROI
- Campaign Development (20%)
- Develop and oversee the content of marketing campaigns, ensuring alignment with brand guidelines and market requirements.
- Lead in-house marketing team and creative agencies to develop communication ideas and collateral for campaign projects
- Market Insights and Trends (5%)
- Identify new trends and insights to drive effective marketing activities that increase brand awareness, consideration, and conversion.
- Analyze market data and recommend innovative strategies to stay ahead of industry trends
- Collaboration and Execution (5%)
- Work with internal and external teams to ensure that tasks are completed, and programs are delivered on time
- Execute all public relations activities, including liaising with agencies to craft adaptable PR plans for the local market
- Develop and execute creative marketing events and all communications initiatives in accordance with the principal's strategic direction
- Proven track record of developing and executing successful marketing campaigns.
- Strong leadership and team management skills.
- Excellent communication and interpersonal skills. English language proficiency is preferred.
- Proficiency in digital marketing tools and platforms.
- Strong analytical skills and ability to interpret data to make informed decisions.
- Ability to work independently and manage multiple projects simultaneously
- Bachelor’s degree in marketing, Business Administration, or a related field.
- At least 6-8 years of experience in marketing, with a focus on FMCG and rural markets
- Stakeholder management - working together with multiple ops personnel
- Strategic and Results-driven – strong in conceptualizing and planning
- Leadership - the candidate will lead the local marketing team
- Strong Analytical Skills - ability to interpret data to make informed decisions
- Comfortable with uncertainty - the role will evolve according to business needs
- Advanced English
Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.
Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập
- Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
- Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
- Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao
- Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%
Mission
- Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng
Review NINJA VAN
Tôi rất thích thời gian ở đó nhưng không lý tưởng để ở lại quá lâu
Môi trường mở và thoải mái
Hoàn toàn không có OT. Mức lương tốt.