NS BLUESCOPE VIỆT NAM

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Sản xuất / Vận hành sản xuất
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại NS BLUESCOPE VIỆT NAM

Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông

Việc làm NS BLUESCOPE VIỆT NAM

Cập nhật 27/04/2025 22:15
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH NS BLUESCOPE VIỆT NAM
Brand Manager
NS BLUESCOPE VIỆT NAM
8 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 1200 - 1500 USD
Chức vụ: Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển: 17/07/2023
Hạn nộp hồ sơ: 17/08/2023
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Ho Chi Minh

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

Competitive salary vs the market & all the benefit programs entitled to NS BlueScope VN
Opportunities to be trained in professional environment to maximize your potentials
Career development within the organization

Mô Tả Công Việc

Take ownership on the marketing activities of the targeted segment including:
1. Recommend and Asist Marketing manager to establish the Sub-segment Marketing 3-year. Propose and manage sub- segment’s annual strategy to maximize product/brand appeal to target customers.
2. Develop and manage MARCOM plan for the assigned segments and brands including integrated marketing activities:
- Develop integrated mar-com strategy and monitor, manage execution plan to achieve business objective and segment’s KPI.
- Innovative contents on om-ni channels to nurture relationship with stakeholders across value chain (Project owner, Architect, Contractor, Direct customer)
- Engagement activities to convert from Cold lead to Hot lead (online engagement, learning trip, meeting & workshop, sport events, brand/product related events, sponsorship…)
- Continuous explore and propose new initiatives to achieve marketing 5A objective toward customer (Awareness, Appeal, Ask, Act, Advocacy)
- Sustain and expand public relations with relevant partners, associations, agencies… to develop new initiatives, ideas and programs to connect with customers/ project owner of key focus industries.
- Support AEC accounts for Mar-com engagement activities.
- Support corporate branding activities in terms of E, S, G
3. Build up strategy including 4P matrix and implement the plan for market expansion, market penetration and market diversification (channel development) of the sub-segment.
4. Monitoring sub-segment’s product performance and directing product and/or marketing adjustments when needed (innovation, communication plan, value proposition, market offers…)
5. Monitoring customer data acquisition, developing journeys/experiences for targeted customers and implement the CRM campaigns on omni channels
Xem toàn bộ Mô Tả Công Việc

Yêu Cầu Công Việc

• Bachelor’s degree in business or Marketing
• Tertiary qualification in Marketing or equivalent professional experience
EXPERIENCE REQUIRED:
• Minimum 02-year experience in similar position
• Experience in working with MNC
• Segment/Brand’s integrated MARCOM strategy and operation management on omni channel
• Customer’s engagements experiences (both online and offline)
Competencies:
• Strong analytical skills, strategic thinking, and creative problem solver.
• Result orientation, high accountability and proactive.
• Out-of-the box thinking.
• Strong interpersonal skills – a proven ability to lead without direct authority in a complex matrix organization while remaining a great team player (Especially requires communicate with sub-segment leaders on matters of required marketing campaign.)
• Highly motivated and proactive, with the ability to confidently lead projects to completion.
• Excellent English skill, both verbal and written
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

CÔNG TY TNHH NS BLUESCOPE VIỆT NAM
NS BLUESCOPE VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 9, tòa nhà Vincom Centre, số 72 Lê Thánh Tôn - Phường Bến Nghé - Quận 1 - TP Hồ Chí Minh

BlueScope được xem là nhà cung cấp hàng đầu các sản phẩm và giải pháp về thép, đặc biệt tập trung vào ngành công nghiệp xây dựng và cao ốc toàn cầu.

NS BlueScope có hoạt động kinh doanh đặt tại 17 quốc gia với 14,000 nhân viên có ít nhất 15 quốc tịch khác nhau trong các khu vực kinh doanh của chúng tôi.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Câu lạc bộ
  • Team building
  • Thể thao

Lịch sử thành lập

  • NS BlueScope đầu tư vào Việt Nam từ năm 1993 với hai nhà máy: nhà máy sản xuất thép mạ hợp kim và mạ màu đặt tại Khu Công nghiệp Phú Mỹ 1, Bà Rịa – Vũng Tàu & nhà máy tại khu công nghiệp Biên Hòa, Đồng Nai.
  • 09-2003: Công Ty TNHH NS BlueScope Việt Nam được thành lập

Mission

Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng


Bạn làm việc tại NS BLUESCOPE VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NS BLUESCOPE VIỆT NAM

NS BLUESCOPE VIỆT NAM

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo