Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH ôtô và thiết bị chuyên dụng Sao Bắc (SAO BAC MORTO) là công ty đại diện phân phối chính thức sản phẩm xe ôtô tải của hãng HINO motors Việt Nam, hoạt động theo tiêu chuẩn 3S (Sales – Bán hàng, Services – Dịch vụ hậu mãi và Spare-part – Cung cấp phụ tùng chính hãng). Đồng thời, công ty Sao Bắc còn chuyên cung cấp các loại xe khách SAMCO của công ty cơ khí Sài Gòn, xe khách HUYNDAI 29 chỗ, các loại xe chuyên dùng (xe bồn, bồn trộn, xe tải gắn cẩu, xe tải đông lạnh) và thiết bị chuyên dùng (các loại thùng xe, cẩu UNIC).
Với hơn 10 năm hoạt động trong lĩnh vực phân phối ôtô, cung cấp thiết bị chuyên dùng và bảo hành, bảo dưỡng, công ty Sao Bắc luôn đạt được những bước phát triển nhanh chóng. Đến nay công ty chúng tôi đã trở thành công ty có số xe BÁN CHẠY NHẤT, có số xe vào trạm dịch vụ bảo dưỡng nhiều nhất.