Mô tả công việc
- Working on historical data to analyze purchasing price, suppliers capability, proposing solutions and monitoring implementation.
- Negotiation with partners about new products and cost.
- Comparing purchasing price to market fluctuation and identifying items to be dealt with.
- Understand 3C Model (Company, Competitor, Customer) and Responsible for merchandising Policy (Category, Price, Supplier, Promotion, ...)
- Make a table to analyze purchase and price data to get a long-term purchase strategy with the best price, thereby recommending to the BOD the optimal options
- Expand more suppliers as well as develop new suppliers
- Other task as BOD assign.
Yêu cầu công việc
- Age: From 25 years old and above
- Graduated: From college and above
- Language: Good at English in communicating and writing
- Knowledge:
• Job Experience: 01-year experience, especially in retail industry.
• Purchasing experience, deep knowledge about in-charge categories, newest labor market situation.
- Ability and Skill:
• Negotiation skill
• Analytical ability
• Logical thinking
Quyền lợi được hưởng
- Income from 12-15 million/month (depending on ability + experience)
- Working hours from 08:00 - 17:30 Monday to Friday weekly.
- Annual travel and team building.
- Maternity and wedding bonuses, etc. according to company regulations.
- 13th month salary bonus based on individual ability and company business revenue
- Social welfare regimes such as health insurance, social insurance, etc. according to state regulations.
Paris Baguette là thương hiệu con của tập đoàn SPC Hàn Quốc, tập đoàn có hơn 70 năm kinh nghiệm trong ngành thực phẩm. Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Với triết lý kinh doanh của tập đoàn: Tạo nên một thế giới hạnh phúc bằng chất lượng hàng đầu, sự coi trọng khách hàng và chinh phục những thử thách một cách sáng tạo, Paris Baguette đã không ngừng lớn mạnh, sở hữu mạng lưới cửa hàng rộng lớn: hơn 3500 cửa hàng ở Hàn Quốc và hơn 200 cửa hàng ở Trung Quốc, Mỹ, Pháp, Singapore và Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật Lao Động sau 1 tháng thử việc.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các buổi ngoại khóa
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Mission
Nhằm mở rộng sản xuất, kinh doanh tại Việt Nam, chúng tôi cần các ứng viên tài năng, sáng tạo cùng đồng hành để thỏa sức chinh phục đam mê bánh ngọt và góp phần tạo nên một thế giới hạnh phúc cho khách hàng.