Mô tả công việc
Responsibilities:
HR Strategy and Planning:
- Develop and implement HR strategies and initiatives aligned with the company's overall objectives.
- Provide HR guidance and support to senior management in decision-making processes.
- Continuously assess and improve HR processes and practices to enhance efficiency and effectiveness.
- Design and implement individualized performance plans for employees and employee retention strategies.
- Conduct performance and salary reviews.
- Investigate employee issues and conflicts and brings them to resolution.
- Guide and support management through the process of addressing underperforming employees.
- Develop and cultivate active, two-way communications with all levels of employees in all teams.
Positive Employee Experience:
- Promote work-life balance initiatives to support employees' well-being and prevent burnout.
- Offer flexible work arrangements, such as remote work options and flexible scheduling, where feasible.
- Provide resources and support for employees to manage stress and maintain a healthy work-life balance
Performance:
- Design and implement individualized performance plans for employees and employee retention strategies.
- Conduct performance and salary reviews.
- Investigate employee issues and conflicts and brings them to resolution.
- Partner with management to ensure strategic HR goals are aligned with business initiatives.
- Guide and support management through the process of addressing underperforming employees.
- Develop and cultivate active, two-way communications with all levels of employees in all teams.
General & Recruitment:
- Ensuring HR activities, records, and forms are compliant with applicable laws or guidelines.
- Maintain company organization charts, employee directory, documentation/files/records, and systems and processes.
- Manage recruitment workflow, process job posting and establish an effective recruitment channel and talent pool for cost saving and enhance efficiency.
Yêu cầu công việc
Requirements:
- Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field (Master's degree preferred).
- Proven 3-4 years of experience in human resources management, preferably in startup or a minimum of 3 years in a similar position.
- Strong knowledge of HR best practices, have built process from the beginning
- Excellent communication, interpersonal, and leadership skills.
- Ability to work effectively in a fast-paced, dynamic environment.
- Demonstrated ability to build and maintain positive relationships with employees at all levels.
Quyền lợi được hưởng
Benefits:
- Salary: Negotiate depending on skills and experience.
- Opportunity for annual salary raise.
- 13th month salary & bonus based on performance.
- Professional, dynamic, modern workplace
- Customers are almost all foreigners who come from diverse cultures.
PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí.
Chúng tôi cũng tham gia vào quá trình hoạt động của công ty khi cần trợ giúp, ví dụ: để đảm nhận các nhiệm vụ thất bại của các nhà cung cấp khác. Chúng tôi thường được yêu cầu kiểm toán các tài khoản kể từ khi thành lập sau khi phát hiện ra sai sót.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ bảo hiểm;
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Event hàng tháng.
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí. thành lập 2020
Mission
- . Chúng tôi tin tưởng vào việc hợp tác với các doanh nhân, chia sẻ nguyện vọng của họ và đóng góp vào thành công của họ bằng cách cung cấp hướng dẫn của chuyên gia và những hiểu biết sâu sắc có thể hành động. Bằng cách điều chỉnh các nỗ lực của mình, chúng tôi tạo ra sức mạnh tổng hợp thúc đẩy cả khách hàng và chúng tôi tiến lên trên con đường thịnh vượng.