About Us
TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
About The Team
The Governance and Experience team is a global team responsible for ensuring that our platform provides a safe, welcoming, and enjoyable experience for our Merchants, Creators and our community. We value user satisfaction and work on policies, rules and systems to ensure quality.
We are hiring a Moderation Quality Assurance Supervisor to help with the enhancement of our policies as well as guarding the safety of our content and product listings of the Vietnamese market.
Responsibilities
- Grow the local moderation quality assurance team and oversee their day-to-day operation for Ecommerce business
- Work with vendors to ensure quality targets are met by providing training programs and quality related refresher
- Lead a multi-language moderation QA team and act as the main point of contact for quality assurance and content quality assessment tasks
- Continuously evaluate outcomes, propose improvements for auditing procedures, and ensure a high level of productivity and quality
- Develop and maintain QA programs complementary to the quality system, corporate objectives and policies
- Report, analyse, and provide insights on our quality process
- Provide reports and support the Moderation QA Manager
- Responsible for localizing working processes and strategies, solving content concerns for local users with cross-functional teams such as content operations, product, engineering, legal and public relations
- Bachelor’s Degree or equivalent education/experience, advanced degree is preferred
- 2+ years experience working on content quality, safety or policy in a major tech or media company
- Recent and minimum 2+ years experience as Team Lead/Quality Manager/ Technical Lead
- Great people management skills and currently managing large multicultural teams with diverse skills
- Deep understanding of e-commerce compliance requirements and internet governance management
- Demonstrate good judgment, training and management skill
- Excellent written, verbal and interpersonal communication skills in English & Vietnamese for cross-region collaboration with internal stakeholders and external collaboration with local BPO vendors in Vietnam.
Là công ty 100% vốn của Áo hoạt động trong lĩnh vực sản xuất các sản phẩm cơ khí dạng tấm chất lượng cao phục vụ cho các công trình công cộng, nội thất văn phòng và gia dụng tại thị trường châu Âu. Sự thành công của Reintechnik Vietnam dựa trên đội ngũ nhân viên được đào tạo bài bản và có động lực cao. Một trong những triết lý kinh doanh của công ty là Tạo môi trường làm việc thân thiện, công bằng, tôn trọng lẫn nhau và phát huy tối đa khả năng của mỗi thành viên. Song song trên con đường phát triển và mở rộng quy mô sản xuất, Reintechnik VIetnam mong muốn tuyển dụng được nhiều hơn những nhân viên có trình độ, năng lực và tâm huyết để cùng hướng tới một tương lai bền vững.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2004
Mission
Tập đoàn Reintechnik luôn hướng tới sự bền vững trong các giao dịch hàng ngày của mình.