Việc làm RIKEN VIỆT NAM

Cập nhật 06/12/2023 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH RIKEN VIỆT NAM
Assistant Purchasing Manager (Trợ Lý Quản Lý Thu Mua)
RIKEN VIỆT NAM
3 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 23/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Cầu Giấy - Hà Nội

Mô tả công việc

Primary Responsibilities

ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES

• Translates operating forecasts into material requirements plans and thereby determines standard stock and re-order levels with Department Heads and Management

• Establishes standard purchasing specifications

• Ensures products and resources are assigned to the appropriate department and billed accordingly

• Interacts with current and potential customers, owning company representatives, suppliers, competitors and third parties that reflect highly on the hotel.

TECHNICAL RESPONSIBILITIES

• Must be familiar with most of the regular items procured by the hotel.

• Must be familiar with custom duties and requirements.

• Develop and maintain orderly purchasing system.

• Identifies and develops reliable sources of supply

• Regularly review the reports produced and distributed by subordinates for the content, the quality of presentation, accuracy and investigate to clearly all points of varies.

• Identifies and organizes adequate storage for all perpetual inventory items and implements corporate policy, products and initiatives in order to maximize cost effectiveness

• Assure posting orders to inventory module and produces purchase order for receiver to match against goods received

COMMERCIAL RESPONSIBILITIES

• Obtains competitive quotations and bids

• Participates in negotiations for service contracts

HUMAN RESPONSIBILITIES

• Plan and organizes periodical training for staffs in other departments in areas of purchasing system (especially for new staff).

• To adhere to the grooming standards as set out in the employee manual and updated from time to time.

• To comply with the employee handbook at all times.


Main Complexity/Critical issues in the Job

RESPONSIBILITIES AND MEANS

• Perform proper purchasing procedure in accordance with the hotel policies and procedures.

• Ensure that proper purchasing procedures are in place, with purchase orders placed only by the Purchasing Manager after due authorization by management, and with the obtaining of competitive quotes were required as per policy.

• Process the Purchase Request and ultimately the Purchase Order.

• Review all the Purchase Requests and Purchase Order.

• Ensure that all efforts are exhausted in obtaining the best possible quotations.

• On a regular basis or upon the instruction of Director of Finance, conduct market price survey in coordination with the Chief Accountant and Executive Chef.

• Ensure that price comparison among other hotels is done on a regular basis.

• Keep good relationship with user department and suppliers.

• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

Quyền lợi được hưởng

- Employee benefit card offering discounted rates at Accor hotels worldwide.
- Develop your talent through Accor’s learning programs.
- Opportunity to grow within your property and across the world!
- Ability to contribute to the community and make a difference through our Corporate Social Responsibility and Environmental, Social, and Governance (ESG) activities.

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience

• Bachelor’s degree in Materials, Purchasing Management or related field.

• 3 years related experience or an equivalent combination of education and work-related experience.

• Knowledge of Microsoft Outlook, Microsoft Office.

• Demonstrated ability to interact with suppliers.

• Good Communication and writing skills.

 

Competencies

• Good presentation and influencing skills

• Ability to work independently and has good initiative under dynamic environment

• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities

• Self-motivated and energetic

Yêu cầu hồ sơ

For enquiries, email nhi.phamnguyenhai(a còng)accor.com (Ms. Nhi - T&C Coordinator) or minh.do(a còng)accor.com (Assistant T&C Manager)

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH RIKEN VIỆT NAM
RIKEN VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Reken Viet là đại diện chính thức được ủy quyền từ nhà sản xuất Riken Keiki về các thiết bị dò khí và đo khí lớn nhất Nhật Bản tại thị trưởng Việt Nam.

Chúng tôi tự hào là đơn vị dẫn đầu và chuyên nghiệp dưới sự dẫn dắt của CEO với hơn 17 năm kinh nghiệm và hoạt động trong lĩnh vực thiết bị đo khí , đặc biệt là trong hoạt động và phát triển thương hiệu Riken Keiki tại thị trường Việt Nam.

Riken Việt luôn đi đầu với uy tín và kinh nghiệm trong việc phân phối, lắp đặt và bảo dưỡng các thiết bị giám sát O2, khí cháy nổ và khí độc trong môi trường làm việc, và hoạt động trải khắp 3 miền Bắc - Trung - Nam.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
  • Hoạt động thể thao

Lịch sử thành lập 

  • Thành lập năm 2014

Mission

  • Triết lý quản lý của chúng tôi là chất lượng cao và thân thiện với môi trường. Sự hài lòng của khách hàng và chất lượng cao là phương châm của chúng tôi để tiếp tục cung cấp những sản phẩm an toàn và đáng tin cậy nhất. Vì mọi hoạt động của công ty chúng tôi đều quan tâm đến sự hài hòa với môi trường nên tất cả thành viên trong nhóm Riken Việt Nam đều tham gia xây dựng hệ thống quản lý môi trường, cam kết tuân thủ, giảm thiểu chất thải, vận hành an toàn nhằm góp phần bảo tồn môi trường toàn cầu, nâng cao chất lượng cuộc sống và xây dựng một xã hội an toàn và thịnh vượng.
  • SỨ MỆNH: Chúng tôi là người thách thức khai thác sức mạnh của khoa học để cải thiện chất lượng cuộc sống và tạo ra một xã hội an toàn, thịnh vượng. Chúng tôi liên tục cung cấp giá trị mới và sự hài lòng cho mọi người, công ty và xã hội thông qua các công thức và công nghệ sản xuất nguyên bản và vượt trội của nhiều loại nhựa.

  • GIÁ TRỊ CỦA CHÚNG TÔI: Chúng tôi thiết lập mối quan hệ tin cậy và làm việc vì lợi ích chung của tất cả mọi người. Chúng tôi tạo ra giá trị mới. Chúng tôi liên tục thúc đẩy bản thân để đạt được nhiều hơn nữa. Chúng tôi yêu thích công việc của mình và yêu thích những gì chúng tôi làm. Chúng tôi làm việc cùng nhau để tìm ra giải pháp và mang lại kết quả tốt nhất cho mọi người.

Bạn làm việc tại RIKEN VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo RIKEN VIỆT NAM

RIKEN VIỆT NAM

Click để đánh giá