The primary focus of this role is to achieve agreed business objectives within the assigned area/channel; to create & maintain positive business relationships with AL Direct Accounts and contribute to the continued growth of our business.
Duties and Responsibilities:
- Meet & exceed required annual targets by ensures that the annual sales plan is achieved in accordance with the established sales objective and strategis for assigned area.
- Find and open new accounts, retain and develop existing accounts in assigned area.
- Plan, execute and monitor sales of each Account against targets.
- Develop & sustain pipeline management to manage each Account/Prospect.
- Visits existing and potential key customers at a frequency necessary to provide good service, resolve sales issues, achieve the sales target and establishes a long-term business relationship. Also keeps a proper report of customer visits and results of the visits.
- Work in conjunction with supporting teams (Technical, Marketing, CS) to ensure the smoothest and punctual flow of products to customers.
- Support and Implement Trade marketing activities.
- Search for and enter bidding opportunities.
- Meet total team’s targets.
Job Requirement/ Specification:
Education : College or Bachelor degree in Mechanic/ Chemical/ Economics or related majors
Experience : At least 3 year direct sales experience in Automotive, Lubricant industry
Others : as follows;
- Basic in English – writing and speaking
- Have good passion to work in sales field and willing to travel for business
- Enthusiastic, self initiative and aggressive
- Strong interpersonal skills & ability to build constructive relationship with Direct Account
- Selling & Negotiation skills
- Experience in problem Solving & Handling Customer Complaints
- Good customer service attitude
- Ability to work both independently and team work.
- Ability to work under high pressure to meet sales target.
Công ty TNHH Samil Vina là Công ty 100% vốn đầu tư Hàn Quốc, là một trong những Công ty lớn nhất trong ngành Dệt- Nhuộm vải thành phẩm.Hiện tại, thị trường xuất khẩu hàng của Công ty đã mở rộng từ thị trường trong nước tới các thị trường nước ngoài (Mỹ, Châu Âu, Châu Á), với hầu hết các khách hàng lớn như: TARGET, WAL-MART, GAP, MANGO, ZARA, NIKE, PUMA, UNIQLO...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,