Việc làm SFive

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH SFive
Customer Service
SFive
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 16
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 16
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
:
1. Receive Customer's requests:
Receive requests and related documents from customers or overseas agents (service quotes, import / export procedures for goods, problem solving, document requests, Customs procedure advices, procedures for payment, etc.)
Check the conditions of performing services for customers.
Check the validity of documents, delivery conditions, and related costs to identify the payer and confirm payment. Or transfer to the BD sales section for a quotation.
Input shipment's information and services which provided to each customer in the control table.
2. Coordinate to carry out the plan according to customer requirements:
Planning to perform services as the request of customers and transfer information, operation request together with documents to the relevant business departments (if that department is not received) to coordinate the implementation following to the process and instructions.
Follow closely the schedule and update information, shipment status and arising problems (if any) to customers. Adjust the delivery / pick up plan appropriately according to actual situation.
Coordinate and corporate with the operation departments to solve arising issues related to the shipment, report to the management directly to give a suitable and timely solution advice. Follow up the results and if necessary, record, report as form, regulations and instructions.
3. Record revenue/cost and reports:
Record revenue/cost and make Debit note for Non-BUs charges for each shipment then send to Billing or IFF Department.
Coordinate with BID, FAD and BD Sales to follow and chase payment of customers to ensure payment on time.
Make reports on time as required
4. Others tasks required by the Line Manager::
University or higher, with priority in Economics, Foreign trade, Commerce
At least 1-year experience in logistics field
Proficiency at English communication
4. Core Competencies:
Teamwork skill
Communication skill
Customer Focus
Problem solving skill:
Competitive Salary Package
Commuting allowance
Opportunities to learn different aspect in the large international corporation
Trần Duy Ân
Công Ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam)
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 479, Minh Khai, Hai Bà Trưng

Sfive là công ty Trách nhiệm hữu hạn đang hoạt động lĩnh vực IT Phần mềm tại Hà Nội. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "Lập trình viên PHP Wordpress", "Nhân viên Chăm sóc khách hàng". với các kỹ năng như Chăm Sóc Khách Hàng, Chủ Động, Giải Quyết Vấn Đề .Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Cơ Hội Thăng Tiến, Môi Trường Năng động khi làm việc tại sfive.

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..

Lịch sử thành lập

  • Ngày cấp giấy phép: 04/10/2013
  • Ngày bắt đầu hoạt động: 04/10/2013
  • Ngày nhận TK: 28/09/2013

Mission

Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng

Bạn làm việc tại SFive? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SFive

SFive

Click để đánh giá