Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Nhân Viên Xuất Nhập Khẩu
Thông tin cơ bản
Mức lương:
10 - 11 triệu
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
07/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương
Mô tả công việc
Search, identify and evaluate potential international suppliers based on quality, pricing, reliability and other relevant criteria.
Conduct supplier negotiations to secure competitive pricing and favourable terms for the procurement of goods and materials
Manage end to end import process, including coordinating with logistics providers, customs brokers and internal stakeholders to ensure on time delivery and compliance with all regulatory requirements.
Track order progress, check shipping documents from the Shipper
Co-operate with shipper, end user and customs broker to identify HS code
Create payment request following - work with Accounting to provide sufficient payment documents
Monitor supplier performance, resolve any issues and maintain effective communication channels to address concerns and maintain strong relationships
Continuously evaluate and improve sourcing strategies to drive efficiency, reduce costs and enhance product quality
Maintain accurate and up to date records of supplier contracts, pricing agreement and other relevant documentation
Stay updated on international trade regulations, tariffs and compliance requirements to ensure adherence to legal
Collaborate with others team to forecast demand, manage inventory levels and end sure timely availability of goods.
Working time 5 days/week, from Monday to Friday
Conduct supplier negotiations to secure competitive pricing and favourable terms for the procurement of goods and materials
Manage end to end import process, including coordinating with logistics providers, customs brokers and internal stakeholders to ensure on time delivery and compliance with all regulatory requirements.
Track order progress, check shipping documents from the Shipper
Co-operate with shipper, end user and customs broker to identify HS code
Create payment request following - work with Accounting to provide sufficient payment documents
Monitor supplier performance, resolve any issues and maintain effective communication channels to address concerns and maintain strong relationships
Continuously evaluate and improve sourcing strategies to drive efficiency, reduce costs and enhance product quality
Maintain accurate and up to date records of supplier contracts, pricing agreement and other relevant documentation
Stay updated on international trade regulations, tariffs and compliance requirements to ensure adherence to legal
Collaborate with others team to forecast demand, manage inventory levels and end sure timely availability of goods.
Working time 5 days/week, from Monday to Friday
Yêu cầu công việc
Bachelor Degree in major of Foreign Trade/Business Administration/Import - Export, or related fields
GPA equal 6.4 or up
Proficient in Microsoft Offices
Communicate well in English
Problem solving, communication, negotiation and data analysis
GPA equal 6.4 or up
Proficient in Microsoft Offices
Communicate well in English
Problem solving, communication, negotiation and data analysis
Quyền lợi được hưởng
Insurance according to Law
24h Insurance (Health - Accident)
Activities (Training, Teambuilding, Sports, Birthday...)
100% Salary in probation time
24h Insurance (Health - Accident)
Activities (Training, Teambuilding, Sports, Birthday...)
100% Salary in probation time
Khu vực
SMC CORPORATION
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 89, Đường Hữu Nghị, Khu Công Nghiệp, Đô Thị Và Dịch Vụ VSIP Bắc Ninh, Xã Phù Chẩn, Thị Xã Từ Sơn, Tỉnh Bắc Ninh
SMC là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài( Singapore)
SMC là công ty hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp thiết bị công nghệ khí nén cho các ngành công nghiệp tự động hóa trên nguyên tắc “Nâng cao tự động hóa, tiết kiệm năng lượng và lao động”.
Chúng tôi đang tìm kiếm nguồn nhân sự mới làm việc tại Bắc Ninh, một môi trường làm việc năng động, thách thức và thân thiện đang chờ bạn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review SMC CORPORATION
2.0
5 review
25/01/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Bắc Ninh
Môi trường làm việc tệ
05/02/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Bắc Ninh
dù được đào tạo nhưng môi trường làm việc không tốt
29/02/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Bắc Ninh
Đồng nghiệp tốt
Những nghề phổ biến tại SMC CORPORATION
Bạn làm việc tại SMC CORPORATION? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
SMC CORPORATION
Click để đánh giá