Việc làm Công Ty TNHH SouthWood

Cập nhật 05/08/2024 11:23
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH SouthWood
Consumer Insight Manager
Công Ty TNHH SouthWood
6 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Who we are

Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.

Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.

At Suntory PepsiCo, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.

Job Summary

Job Responsibilities

  • Manage monthly business performance monitoring and diagnosis for in-charge categories: provide

comprehensive story (what work, does not work vs. plan) with fact-based insights to imply potential

actions. Leverage all data sources including Nielsen Retail Audit, Internal data, Brand health tracking (if

relevant), integrating with market visit or observation or interation with relevant functions - trade, planing,

RGM,...

  • Lead brand research agenda:
  • Manage all research projects of in-charge categories (Brand health tracking, product/concept/communication test, segmentation, U&A, price study, volume forecasting, consumerportrait,...) across research methodologies.
  • Drive the effectiveness of research projects via working with agencies to have cost effective research approaches, maximizing the application of research findings into business actions and leveraging the expertise/qualified resources of agencies.
  • Build research plan based on AOP and discussion with business team
  • Manage key strategic reports to facilitate the Tet/JBP/AOP (as key strategic business plan)
  • Clarify business questions to ensure provide clear brief to research agencies
  • Manage the work of respective agencies and do the integration to address defined business questions
  • Provide clear I&O which imply actions forward
  • Be in-charge of ad-hoc requests, analysis preparation for BOD/visitor visit where relevant to in-charge

categories

  • Join to drive CI innitiatives (CI fundamental training, data automation, consumer immersion, new

research approaches, trend updates.

Skills And Experience

  • Bachelor/ Master Degree
  • From 3 Years experience in Consumer Insight.
  • Research expertise, strategic thoughts, project management & leadership skills
  • Good analytical skills
  • Passion for consumer, customer and brands
  • Insight, curious & creative
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH SouthWood
Công Ty TNHH SouthWood Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
136 đường TX21, Khu phố 1, Phường Thạnh Xuân, Quận 12

Với tham vọng chiếm lĩnh thị trường trong nước và quốc tế, trở thành doanh nghiệp Việt Nam sản xuất phân phối và xuất khẩu gỗ nhựa composite lớn nhất trong khu vực.Bên cạnh việc đảm bảo chất lượng, EuroStark không ngừng phát triển các dòng sản phẩm mới với đa dạng về chủng loại, phong phú về màu sắc cùng chính sách trước và sau bán hàng hoàn hảo để khách hàng luôn hài lòng và đánh giá cao.

Với sự hỗ trợ tốt nhất giành cho đại lý và khách hàng về mọi mặt của , trong không khí cả nước đang bước vào một mùa xuân mới, SouthWood đã chính thức trở thành đại lý phân phối độc quyền sản phẩm vật liệu gỗ nhựa ngoài trời thương hiệu EuroStark tại khu vực phía nam.

Ngày 10 / 02 / 2020 Công Ty TNHH SouthWood tưng bừng khai trương làm đại lý phân phối độc quyền sản phẩm EuroStark tại khu vực phía nam cùng sự tham gia của đông đảo các khách hàng và ban lãnh đạo công ty\

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng đầy đủ các chế độ BHXH theo quy định của Nhà nước và Công ty;

Các hoạt động ngoại khóa

  • Chế độ nghỉ mát theo quy định của công ty.

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập ngày 10.02.2020, Công ty Southwood là thương hiệu trẻ nhưng dẫn đầu và tiên phong cho sản phẩm gỗ nhựa ngoài trời, thân thiện với môi trường tại khu vực châu Á, trong đó phát triển mạnh nhất ở Việt Nam và Campuchia.

Mission

Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp cho bạn những sản phẩm gỗ nhựa ngoài trời mẫu mã và chất lượng tốt nhất hiện nay, đảm bảo sự hài lòng của bạn qua sản phẩm, các dịch vụ lắp đặt và bảo trì tuyệt vời của chúng tôi. Southwood với nhiều chi nhánh, bạn có thể xem mẫu gỗ nhựa ngoài trời ở Hồ Chí Minh và Gỗ nhựa ngoài trời ở Đà nẵng, hoặc khu vực của bạn. 

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH SouthWood

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH SouthWood? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH SouthWood

Công Ty TNHH SouthWood

Click để đánh giá