Việc làm MITHA

Cập nhật 22/04/2024 09:33
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SỰ KIỆN VÀ THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ MITHA
Customer Experience Specialist
MITHA
3 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

I/ INTRODUCTION

LitGroup takes great pride in being a reputable and professional data solution provider catering to the needs of e-commerce businesses. We aim to offer our valued customers the utmost quality and security data processing experience. Established in 2011, LitGroup holds ownership of 3 brands: LitExtension, LitCommerce, and Litos. We’re supporting more than 200 e-commerce platforms in over 80 countries worldwide, garnering a remarkable customer satisfaction rate of over 90%.

To expand our service offering globally, we are actively seeking talents with a sense of responsibility, trustworthiness, optimism, and a passion for continuous learning. If you’re searching for a company with a professional environment and ample development opportunities, LitGroup is the perfect fit for you. 

We are currently in the process of recruiting a Customer Success Executive - level Senior. For additional information, please refer to the details provided below.

Working time: From Monday to Saturday Morning

Working location: 10th Lilama Office Building, no.56 To Huu Street, Trung Van ward, Nam Tu Liem district, Hanoi.

Please visit us:

  • Website: litcommerce.com / litextension.com / litos.io
  • Fanpage: LitGroup Careers

II/ RESPONSIBILITIES

  • Manage and operate CX mapping:
  • Customer Experience Mapping Development: Build a CX Mapping and establish service standards to enhance customer experience across touchpoints;
  • CX Mapping Operations: Train the CX mapping mindset for the key stakeholders, and assess the effectiveness of CX mapping;
  • Solution Provision and Experience Enhancement: Identify and implement targeted solutions to continually elevate customer experience quality.
  • Handle customer issues;
  • Provide customer insight and up-sales consulting to stakeholders.

III/ REQUIREMENTS

  • Graduated from FTU, NEU, or related universities;
  • Having 3+ years of experience in relevant roles, with expertise in building and managing CX Mapping;
  • Proficient English: 6.0 IELTS or equivalent;
  • Strong customer service knowledge;
  • Strong Communication, Training, Analytical, and Problem-solving skills;
  • Ability to work independently;
  • Experience working at a tech company with international clients and with a SaaS model is a plus.

IV/ BENEFITS

  • Basic Salary: 15.000.000 - 25.000.000 VND/month.
  • 13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, project…
  • Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea breaks.
  • Competency assessment every 6 months, with a clear career advancement path.
  • An innovative and diverse working environment, with respect and support from colleagues and management.

V/ HOW TO APPLY?

  • Candidates interested in this vacancy please send an updated resume to the email address: [email protected].
  • Hotline: 034 846 8866 (Ms Dung).


Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Sự kiện và Thương mại dịch vụ Mitha là một đơn vị sự kiện đã may mắn được tham gia thực hiện công việc tổ chức sự kiện cho rất nhiều hội nghị quan trọng và đáng ghi nhớ của Chính phủ, các Bộ, Ban, Ngành Việt Nam cũng như các Công ty, Tổ chức, Văn phòng đại diện,... có thương hiệu trên thế giới đang có mặt tại Việt nam trong nhiều năm trở lại đây.

Trong suốt những năm qua, Mitha Events luôn không ngừng cố gắng tích lũy kiến thức, sáng tạo những ý tưởng mới, chăm chỉ học hỏi và nỗ lực chia sẻ kinh nghiệm qua mỗi sự kiện mà công ty được cung cấp dịch vụ và tổ chức thực hiện. Thời gian đã cho Công ty chúng tôi một kết quả rất đáng tự hào - đó là sự an tâm tuyệt đối của khách hàng khi lựa chọn Mitha Events trong việc tổ chức sự kiện truyền thông quảng cáo, cung cấp thiết bị tổ chức sự kiện theo các tiêu chuẩn Quốc tế.

Phương châm hoạt động của chúng tôi là: "Thành công của qúy vị là hạnh phúc và cũng là ước mơ về sự thành công của chúng tôi".

Các dịch vụ Mitha Events đang cung cấp gồm có:

1. Tổ chức sự kiện

2. Dịch vụ Quảng cáo báo

3. Dịch vụ Marketing Online

4. Dịch vụ Quảng cáo Google

5. Dịch vụ Quảng cáo Facebook

6. Dịch vụ cung cấp thiết bị riêng lẻ, tách biệt

Bạn làm việc tại MITHA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MITHA

MITHA

Click để đánh giá