Việc làm SUNSHINE SHARE VIỆT NAM

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SUNSHINE SHARE VIỆT NAM
Field Sales Assistant Manager
SUNSHINE SHARE VIỆT NAM
1 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- |,Hà Nội

Mô tả công việc

Position summary:
The Assistant Manager in Field Sales is responsible for supporting the Senior Manager in managing and developing new customer & maitenace the incumbent business by setting budgets, KPIs, and identifying areas for improvement in sales and servicing strategies. They are accountable for hunting new business, supervising staff, and monitoring performance to provide exceptional customer service while achieving sales goals. Essential skills include outstanding communication and interpersonal abilities, problem-solving, and keen attention to detail.
Duties and responsibilities
► Business Development & management of incumbent business for Logistics:
- Support Senior Manager in setting monthly and yearly budgets for Logistics Business, and KPIs for the team.
- Evaluate and monitor the budget, KPIs, cost-effectiveness, and productivity of the team.
- Analyze customer insights and identify areas for improvement in strategy.
- Ensure team members are informed on industry-related news and regulations and follow company guidelines.
- Monitor team activities through CRM and provide support where needed.
► Sales planning for Logistics Business:
- Support Senior Manager in preparing necessary information on target industries for market analysis and investment.
- Monitor P/L on a weekly basis and adjust buying and selling rates to minimize loss.
► Customer analysis for Logistics Business:
- Collect information on the customer's current situation and demand, incumbent forwarder, cargo volume, commodity type, incumbent rate level, lead time, and special conditions.
► Sales meetings & Customer visits:
- Support Senior Manager in conducting sales meetings with the team at least twice a month and maintain records.
- Visit VIP customers to check their satisfaction with KWE's services.
► Solution development:
- Verify solutions proposed by subordinates and coordinate with other products to improve solutions.
- Guide sales staff on handling sales efficiently and advise on RFQ strategy.
- Support subordinates in finding solutions to collect payments from customers
► Perform other tasks as assigned by the superiors.

Yêu cầu công việc

► Education and experience:
- Bachelor's Degree in Business or a related field, with a focus on International Business, Logistics, Supply Chain, Marketing, or Sales preferred.
- A minimum of 05 years in the forwarding and logistics industry with a strong understanding of industry processes and practices.
► Required skills and abilities:
- Proficiency in using MS Office applications (Outlook, Excel, Word, PowerPoint).
- Advanced English proficiency. Another language (Japanese, Chinese, Korean, etc.) is a plus.
- Remarkable interpersonal and customer service skills, with the ability to build and sustain strong relationships.
- Efficient problem-analysis and problem-solving skills.
- Ability to perform effectively under high-pressure situations.
- Proactive and self-driven approach.
► Working Conditions and Benefits
- Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City
- Working time: 8:00 AM - 5:35 PM, from Monday to Friday
- Annual Leave: 12 days/year (after probation time)
- Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)
- Annual Salary Increase: once per year
- Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)
- Insurance: 24 hours' Accident Insurance, Social Insurance, Health Care Insurance
- Others: International working environment with a lot of opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH SUNSHINE SHARE VIỆT NAM
SUNSHINE SHARE VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
The Golden Star- Phòng 504 - 58B Nguyễn Thị Thập, Phường Bình Thuận, Quận 7, TPHCM

Sunshine Share Co., Limited được thành lập vào năm 2010. Ngành nghề kinh doanh của công ty bao gồm nhà sản xuất và phân phối bán buôn thức ăn chăn nuôi, phân bón, hóa chất nông nghiệp và các vật tư nông nghiệp khác.

Sunshines Share Co., Limited là một công ty kinh doanh hóa chất và phân bón có trụ sở tại HongKong, có gần 20 năm kinh nghiệm trong ngành kinh doanh hóa chất và phân bón. Ban đầu, chúng tôi tập trung vào thị trường Đông Nam Á và là nhà cung cấp đáng tin cậy cho khách hàng của chúng tôi hơn 10 năm.

Chúng tôi cố gắng hình thành quan hệ đối tác thành công với các nhà cung cấp, người mua, đối tác kinh doanh có giá trị thông qua văn hóa xuất sắc, tinh thần đồng đội và trách nhiệm giữa các bên liên quan của công ty. Chúng tôi đã xây dựng mối quan hệ tốt với nhiều chủ tàu và hãng tàu, để cung cấp việc giao hàng kịp thời và hiệu quả.

Sunshines Share Co., Limited thành lập một nhà máy sản xuất phân bón dạng hạt tại LIANYUNGANG, JIANGSU, được đặt tên là DONGHAI YUEYANG FERTILIZER CO., LTD. Nhà máy hiện đang sản xuất 200.000 tấn Granit Ammonium sulphate, 200.000 tấn Ammonium Clorua Granular hàng năm.

Ngoài những điều trên, chúng tôi cung cấp các loại phân bón khác thông qua mạng lưới rộng lớn của chúng tôi ở Trung Quốc. Chúng tôi chủ yếu thu được nitơ, phốt phát và phân bón phức tạp cho khách hàng của chúng tôi.

Những nghề phổ biến tại SUNSHINE SHARE VIỆT NAM

Bạn làm việc tại SUNSHINE SHARE VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SUNSHINE SHARE VIỆT NAM

SUNSHINE SHARE VIỆT NAM

Click để đánh giá