Việc làm Công ty TNHH Syun

Cập nhật 13/12/2024 08:10
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Syun
Officer, Virtual Customer Service (40001545)
Công ty TNHH Syun
8 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

'Take responsibility for :

  • Via virtual communication channels (telephone, video call...) to onboard customers, inform customers about suitable products ensuring the best experience to customers

Key Accountabilities (1)
  • Customers: Onboard customers, inform customers about suitable products to bring the best experience to customers
  • Receive customer information to inform customers about products/services via virtual channels which are suitable to customer's needs and comply with products procedure and policy or refer to other sales force to bring the best experience to customers
  • Onboard and take care new customers
  • Product and Service: ensure and improve service quality, create the best customer experience
  • Update information on product, process/ guideline, MKT campaign, sales campaign and guideline to provide best service to customer
  • Informcustomers about products and support based on customer's request precisely, comprehensively, timely to comply with products procedure, policy and SLA
  • Take care customer, receive and handle customer issues
  • Suggest and propose ideas with relevant units to improve product, process to make it become more efficient

Key Accountabilities (2)
  • System: comply regulation & manage risks
  • Perform every activities in accordance with policy, process, regulation.
  • Identify customer information as well as acknoledge warning signals before and after customer transactions following regulations
  • Manage operational risks following guideline
  • Identify, report and participate in risk handling process
  • Comply regulation on information security and confidential

Key Accountabilities (3)
  • Human resource: develop people and build up organization culture

4.1.Develop individual capability

  • Fully attend training courses
  • Always find opportunity to learn and improve at work and in life
  • Actively build up development plan
  • Willing to share information, be ready to any changes happened
  • Take ownership, take responsibility at work to achieve outstanding result

4.2.Build up organization culture

  • Build up solidarity culture, encourage colleagues to achieve success
  • Fully aware of TCB culture and follow 5 core values, behaviour standards
  • Effectiveness management: manage business plan and business result
  • Build up personal customer service plan and follow to achieve KPI indicators
  • Report customer service activities to manager as request

Perform other tasks as requested by management

Success Profile - Qualification and Experiences
  • At least 3 year experience in Finance and Banking sector, virtual advisory experience is prioritized.
  • Able to make a call out based on pre-defined call script or inform customers about single, multi product/service.
  • Graduated from College or higher at any fields or sectors
  • Proficient in office software, banking software
  • English proficiency: According to the policy in the each period
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Syun
Công ty TNHH Syun Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Syun chúng tôi ra đời nhằm đáp ứng nhu cầu đó. Để đảm bảo tính an toàn của rau, kỹ sư nông nghiệp đến từ Nhật Bản của chúng tôi sẽ hướng dẫn nông dân kỹ thuật gieo trồng,chăm sóc và cách sử dụng phân bón đúng cách. Chúng tôi tiến hành thực hiện xét nghiệm, kiểm tra thường xuyên “Dư lượng thuốc Bảo vệ thực vật” trên sản phẩm rau và kiểm tra chất nước sử dụng để đảm bảo tính khoa học, chính xác, khách quan. Ngoài ra, chúng tôi sử dụng các biện pháp kiểm soát nhiệt độ trong quá trình vận chuyển để đưa đến tay khách hàng sản phẩm rau tươi ngon nhất.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2012

Mission

  • Để đảm bảo tính an toàn của rau, kỹ sư nông nghiệp đến từ Nhật Bản của chúng tôi sẽ hướng dẫn nông dân kỹ thuật gieo trồng,chăm sóc và cách sử dụng phân bón đúng cách. Chúng tôi tiến hành thực hiện xét nghiệm, kiểm tra thường xuyên “Dư lượng thuốc Bảo vệ thực vật” trên sản phẩm rau và kiểm tra chất nước sử dụng để đảm bảo tính khoa học, chính xác, khách quan. Ngoài ra, chúng tôi sử dụng các biện pháp kiểm soát nhiệt độ trong quá trình vận chuyển để đưa đến tay khách hàng sản phẩm rau tươi ngon nhất.

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Syun? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Syun

Công ty TNHH Syun

Click để đánh giá