Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Purpose of Job / Job Summary:
Responsible for the administration and delivery of compensation and benefits programs that are aimed at improving employee satisfaction and creating a productive workplace.
Key Responsibilities / Duties:
1. Well control all compensation and benefits (C&B) activities in terms of payroll, insurance, personal income tax (PIT), staff’s welfare, wellness, incentives, labor contracts, and other rewards.
2. Maintain HRIS, ensure accurate information on the system, and operate payroll activities from HRIS;
3. Responsible for the legality, accuracy, timeliness, and satisfactory communication of policies, benefits, salaries, social insurance, and taxes for Expats;
4. Ensure policies and procedures of the company are in line with the local regulations, and trade union;
5. Implementation, administration, and communication of compensation and benefits programs including market data analysis and application, merit planning, annual budget plans, and reporting throughout the company under responsibility.
6. Maintain awareness and knowledge of the latest HR development practices and provide suitable interpretation to the Management and all staff;
7. Prepare human resource-related reports as required by relevant authorities or Management.
8. To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, and Environment related to the job scope and workplace as required by the company.
9. Any other duties that may be assigned from time to time by the Head of Department and Management.
Yêu Cầu Công Việc
Person Specifications
- Qualifications: Degree in Human Resources Management/ BA/ Law or equivalent.
- Experience: Minimum 07 years in relevant field.
- Specific skills / abilities: Good working knowledge related to Human Resources Management, C&B, HR Operations;
- Thorough understanding of operations budgets and funding requirements; Strong analytical and numeric skills; proficiency in Microsoft Office especially Microsoft Excel. Attention to detail;
- Hands-on experience with HRIS or payroll software; Good verbal and written communication skills in both Vietnamese and English; Personal qualities
- Good communication and negotiation, presentation skills
- Ability to self-motivate, be transparent, have positive thinking, and be open-minded.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: 18 Tr - 24 Tr VND
Công ty TNHH TAMRON OPTICAL (VIET NAM), là công ty 100% vốn đầu tư nước ngoài (Nhật Bản) được thành lập theo giấy phép đầu tư số 012043000434 cấp ngày 04/05/2012 bởi BQL các khu công nghiệp và chế xuất Hà Nội, có địa chỉ tại lô 69B & 70A KCN Nội Bài, Sóc Sơn, Hà Nội.
Với nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực quang học, Tamron Optical Việt Nam là chuyên gia trong việc thiết kế, gia công, lắp ráp, và sản xuất các linh kiện, sản phẩm, thiết bị như các loại thấu kính, các thiết bị và các sản phẩm dùng thấu kính (như các thấu kính thay thế được, ống kính máy ảnh, ống kính máy ảnh kỹ thuật số và máy quay video kỹ thuật số, ống kính tivi mạch kín, CCTV, ống kính cho điện thoại di động, ống kinh cho các ứng dụng trong ôtô,…)
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2012
Mission
- Chúng tôi luôn đặt chất lượng sản phẩm, lấy sự hài lòng của quý khách làm tôn chỉ hành động, công ty chúng tôi đã giành được sự quan tâm, tin tưởng tuyệt đối từ các đối tác lớn và khách hàng trên toàn quốc.