Việc làm TÂN TIẾN SENKO

Cập nhật 02/12/2024 16:42
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TÂN TIẾN SENKO
HR Admin Assistant (Urgent)
TÂN TIẾN SENKO
12 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/01/2025
Hình thức: CONTRACTOR
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Bouygues Construction IT Vietnam is a part of Bouygues Construction IT, a trusted partner for the business lines which provides competitiveness of the Bouygues Construction Group and promotes its digital transformation.

We are seeking a dedicated and proactive HR Admin Assistant to join our HR Admin team. This role is integral to supporting various administrative functions, human resources initiatives, and accounting tasks supporting.

Job Description

Training & Development:

  • Develop and coordinate comprehensive training programs and development initiatives in collaboration with other departments.
  • Ensure training processes and procedures are documented and followed.
  • Conduct and monitor the annual performance appraisal system to support employee growth and development.

Administration & Accounting Support

  • Handle all aspects of expat liaison, including but not limited to work permits, residency cards, and business visas.
  • Organize company events and activities to foster a positive work environment.
  • Manage administrative tasks such as purchasing, office maintenance, pantry supplies, stationery, business trip preparations …
  • Support accounting process, payment process, contract review, SAP- invoices input, budget controlling, ... Ensure timely and accurate processing of invoices and payments.

Compensation & Benefits

  • Finalize attendance records and maintain accurate monthly timesheets.
  • Collect information regarding salary reviews and promotions under the directions.

HR Information Systems & Policies

  • Maintain and update the HR information system to ensure accuracy and compliance.
  • Regularly review and update HR policies to align with current best practices and legal requirements.
  • Provide regular budget reports and insights to ensure financial control.
  • Update, structure and provide guidance on best practices related to policies and laws to others.

Provide other support as assigned to meet the dynamic needs of the organization.

Job Requirements

  • College/ Bachelor graduated with background in Human Resources.
  • 2 - 3 years experience in administrative and HR support roles.
  • Proficiency in Microsoft Office or relevant HR software.
  • Strong knowledge of labor laws.
  • Fluent in English. Proficiency in French is a big advantage.

General Skills

  • Good communication skills.
  • Good problem-solving and researching skills.
  • Energetic and eager to tackle new projects and ideas.
  • Well-organized.
  • Can-do attitude.

What We Offer

Professional, Open-minded and Creative Environment:

  • International, friendly, proactive, supportive workplace.
  • Great teamwork with Agile mindset.
  • Fostering mutual respect and understanding.
  • Strong sharing culture to improve individual development.

Individual Development

  • Extensive training and in-depth knowledge sharing sessions.
  • Online internal learning hub with various categories in hard skills & soft skills (languages, programming language, data visualization…).
  • Individual empowerment.

Special Care For Employee

  • Work from home 2 days/ week.
  • Dell laptop and external monitor for your work.
  • 100% salary on probationary period.
  • Up to 2-month performance bonus.
  • 15 annual leave days + 6 sick leave days (plus 1 annual leave day for every 3-year working).
  • Annual health check-up and premium health insurance for employee (and your beloved children after 3-working year).
  • Various attractive teambuilding activities and company trip.
  • Sport, personal activities sponsor.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH TÂN TIẾN SENKO
TÂN TIẾN SENKO Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô 14 - 16A KCN Tân Tạo, Đường C, P. Tân Tạo A, Q. Bình Tân,

Công ty TNHH Tân Tiến Senko là một đơn vị tiên phong trong lĩnh vực điện gia dụng tại Việt Nam. Được thành lập từ năm 1998 đến nay quạt điện Senko không ngừng cải tiến mẫu mã, nâng cao chất lượng sản phẩm và đã nhận được rất nhiều giải thưởng, chứng nhận như:

Với sứ mệnh " Làm mát cho cuộc sống" Quạt điện SENKO đáp ứng mọi nhu cầu của Quý khách và là sự lựa chọn hoàn hảo của mọi nhà về quạt bàn, quạt treo, quạt lỡ, quạt đứng, quạt trần đảo, quạt bàn đảo, quạt hút, quạt điều khiển từ xa. Chất lượng cao, mẫu mã đẹp, tiết kiệm năng lượng là những tiêu chí cốt lõi trong mỗi sản phẩm của Quạt điện Senko. Ngoài ra, Quạt điện SENKO còn có những dịch vụ hậu đãi, bảo hành động cơ 24 tháng.

Chúng tôi quan niệm kinh doanh là mang lại giá trị cho cộng đồng và đội ngũ nhân sự chính là yếu tố cạnh tranh của doanh nghiệp. Vì thế, đội ngũ nhân sự của Quạt điện SENKO được đào tạo bài bản, giàu kinh nghiệm và phục vụ khách hàng tận tâm.

Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển, Quạt điện SENKO đang chuyển mình sang gia đoạn độc phá để chinh phục những tầm cao mới. Thương hiệu SENKO sẽ phấn đấu để trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam về quạt điện gia dụng và hướng thị phần ra thị trường quốc tế.

Những nghề phổ biến tại TÂN TIẾN SENKO

Bạn làm việc tại TÂN TIẾN SENKO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TÂN TIẾN SENKO

TÂN TIẾN SENKO

Click để đánh giá